۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کاشت ۱۸ هزار جعبه گل در سقز

معاون خدمات شهری شهردار سقز گفت: ۱۸ هزار جعبه گل فصلی در آستانه فرا رسیدن سال نو در پارک‌ها، میادین و بلوارهای این شهر کاشته می‌شود.

به گزارش ایمنا، اهون اردلان اظهار کرد: کاشت ۱۸ هزار جعبه گل در سه نوبت در راستای ایجاد فضای زیبا، شاداب، القای حس سرزندگی به شهروندان، آراسته شدن شهر و استقبال از بهار با سیمایی متفاوت و همچنین ارائه خدمات بهینه به شهروندان در ایام سال جدید انجام می‌شود.

وی افزود: به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و استقبال از سال نو، تمیزکاری و پاکسازی کلیه معابر، پارک‌ها و زمین‌های خالی داخل و اطراف شهر در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهردار سقز تصریح کرد: آماده کردن فضای پارک‌ها، گل کاری و زیبا سازی پارک‌ها و میادین، بهسازی و ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی، راه اندازی آب‌نماهای سطح شهر، کنترل بیشتر بر خدمات دهی و رعایت مسائل بهداشتی کشتارگاه دام شهرداری از دیگر اقدامات کاری این حوزه در ایام نوروز است.

وی با اشاره به ساماندهی ورودی‌های شهر، ارتقا، تقویت و بازسازی سیستم‌های روشنایی و نورپردازی در راستای زیباسازی شهری، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی شروع شده که امید است بتوان با برنامه ریزی های انجام شده و اولویت بندی آن در این حوزه اقدامات خوبی را به نتیجه رساند.

اردلان در نظر گرفتن نقطه‌ای در سطح شهر برای رها سازی ماهی‌های نوروزی و جلوگیری از شیوع بیماری و مشکلات ناشی از آن را ضروری دانست و ادامه داد: بعد از تعیین محل مشخص شده اطلاع رسانی در این زمینه انجام خواهد شد، تمام این اقدامات برای ارائه خدمات به شهروندان است که امیدواریم بتوانیم در استقبال از سال جدید سیمای شهری سقز را زیباتر کنیم.

به گزارش ایمنا، سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 478799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.