بودجه ۱۴۰۰ به دنبال توسعه متوازن و پایدار شهر بابلسر است

شهردار بابلسر گفت: بودجه ۱۴۰۰ به دنبال توسعه متوازن و پایدار بابلسر است.‏

به گزارش ایمنا، رضا رحیمی در جلسه بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری بابلسر با اشاره به ضرورت واقعی بودن بودجه، شاخصه‌های بودجه این دستگاه را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از الزامات بودجه نویسی پرهیز از شعاری بودن و ضرورت واقعی بودن آن است تا از این رهگذر بتوان ضمن ترسیم نقشه راهی درست و دقیق برای فعالیت‌های شهرداری از تأمین آن اطمینان خاطر داشت.

وی گفت: در سال‌های اخیر به گونه‌ای بودجه نویسی شده است که هم افزایش منطقی داشته و هم به خوبی تأمین منابع شده است.

شهردار بابلسر با بیان اینکه شهرداری بابلسر با توجه به منابع مالی خود برای تحقق توسعه متوازن و پایدار برنامه ریزی می‌کند، تصریح کرد: از آنجایی که بخشی از بودجه این دستگاه از طریق عوارض شهرداری تأمین می‌شود امیدواریم با حمایت شهروندان بتوانیم در این بخش همچون سال‌های ۹۸ و ۹۹ شاهد همراهی و همکاری شهروندان باشیم.

وی با اشاره به پروژه سنگ فرش خیابان شهید رجایی بابلسر اجرای این پروژه را گامی جهت زیباتر کردن سیما و منظر شهری توصیف کرد.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به جایگاه این شهر در صنعت گردشگری حق آن است که همراه با عمران و آبادی بابلسر تلاش شود تا سیما و منظر شهری نیز متحول تا جاذبه‌های آن هم افزایش یابد.

وی با قدردانی از همکاری بازاریان خیابان شهید رجایی جهت اجرای پروژه سنگفرش خاطرنشان کرد: با تمام توان می‌کوشیم با تسریع در روند اجرای پروژه، سنگفرش پیاده روها در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد تا خدشه‌ای به کسب و کار بازاریان وارد نشود.

کد خبر 478760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.