پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی آزادسازی خیابان محوری اصفهانی

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان این که دو طرفه شدن خیابان محوری اصفهانی در دستور کار است، گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد پلاک های در مسیر این خیابان آزادسازی شده است.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری منطقه ۱۴ اعتبار مورد نیاز برای آزادسازی مسیر خیابان محوری اصفهانی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که تاکنون بیش از ۵۰ درصد مسیر در طرح دوطرفه شدن این خیابان آزادسازی شده است، تاکید کرد: چندین نوبت در این خیابان پلاکارد نصب شده و از اهالی درخواست شده برای توافقات آزادسازی حضور پیدا کنند زیرا دوطرفه شدن خیابان محوری اصفهانی نیاز به مشارکت و همکاری شهروندان دارد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: بودجه سال جاری منطقه ۱۴ شهرداری ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که با حمایت‌های شهردار اصفهان به بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته و در این منطقه هزینه شده است، گفت: این آمار غیر از هزینه‌های مربوط به احداث خط دو قطار شهری اصفهان است که در حال حاضر چهار ایستگاه آن در این منطقه در حال احداث است.

شمسی ادامه داد: با خرید پساب شمال شهر در شرایط کنونی بحران آب توانستیم یک و شش دهم مترمربع به سرانه فضای سبز این منطقه اضافه کنیم؛ با این اقدام کمبود آب در شمال شهر با خرید پساب رفع شده است.

کد خبر 478758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.