پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۳ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: هر دلار آمریکا در جریان معاملات روز گذشته بازار آزاد ارزهای شاخص بیش از ۴۰۰ تومان کاهش پایدار را تجربه کرد و این در حالی است که مناقشات سیاسی میان ایالات متحده و ایران در روزهای اخیر به اوج خود رسیده و بسیاری از کارشناسان اقتصادی در خصوص احتمال افزایش نرخ دلار گمانه زنی کرده بودند.

وی افزود: علت اصلی کاهش نسبتاً پایدار نرخ دلار در روند معاملات بازار آزاد ارزهای شاخص، جو سیاسی ایجاد شده ناشی از وعده رئیس جمهور مبنی بر لزوم کاهش نرخ دلار برای تأمین بهتر مواد اولیه مورد نیاز صنایع و بنگاه‌های اقتصادی است و به همین دلیل بازار به صورت ویژه تحت تأثیر این وعده قرار گرفته است.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: به نظرمی‌رسد نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار آزاد کاهش نسبتاً نامحسوسی را تجربه کند زیرا عرضه ارزهای شاخص از سوی بانک مرکزی شدت گرفته و در زمینه تأمین تقاضای بازار مشکل خاصی به چشم نمی‌خورد.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 478740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.