پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۳ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: کاهش بیش از ۱۶ هزارتومانی قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات روز گذشته بازار آزاد طلا، سکه و جواهرات ناشی از افت ارزش هر اونس جهانی طلا به زیر کانال یک هزار و ۷۵۰ دلار بود و در صورت تداوم وضعیت موجود درباره اونس جهانی طلا شاهد کاهش بیشتر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد ایران نیز خواهیم بود.

وی افزود: هر اونس جهانی طلا در جریان معاملات فعالان اقتصادی بین‌المللی در بازه زمانی ماه گذشته بیش از ۷ درصد از ارزش خود را از دست داده و به نظر می‌رسد در ادامه معاملات بازار شاهد کاهش این شاخص اقتصادی تا حد ۱۰ درصد باشیم.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات گفت: به نظر نمی‌رسد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات امروز بازار نوسان محسوسی را نسبت به قیمت خود در روز گذشته حس کند و بر همین اساس تقاضا برای خرید طلا در بازار ثابت خواهد ماند.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 478739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.