عامل انتشار کلیپ علیه ناجا دستگیر شد

با تلاش مأموران پلیس فتا استان، عامل انتشار کلیپ علیه ماموران انتظامی کلانتری بهارستان شیراز، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایمنا، رئیس پلیس فتا استان فارس در این خصوص گفت: در پی انتشار یک کلیپ علیه مأموران انتظامی کلانتری بهارستان شیراز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و با موضوع آتش زدن یک خانه در محله کیان آباد شیراز توسط ماموران انتظامی، شناسایی و دستگیری عاملان این موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

حشمت سلیمانی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی، عامل فیلمبرداری و انتشار کلیپ که فردی ۲۹ ساله بود، با هماهنگی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شیراز و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی اقرار و از این اقدام خود ابراز پشیمانی کرد، گفت: در این راستا پرونده  تشکیل و به همراه متهم تحویل مرجع قضائی شد.

رئیس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: این متهم دو روز پیش هنگام اجرای دستور قضائی توسط ماموران کلانتری بهارستان شیراز در دستگیری سارق و آتش زدن بخشی از اموال مسروقه توسط سارق، اقدام به فیلمبرداری از صحنه آتش سوزی و انتشار آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بر علیه ناجا و با عنوان "آتش زدن یک خانه در محله کیان آباد شیراز توسط ماموران انتظامی" کرده بود.

سلیمانی هشدار داد: پلیس فتا استان فارس با کسانی که بخواهند با انتشار فیلم ها و مطالب غیر واقعی بر علیه نیروی انتظامی، نسبت به تشویش اذهان عمومی اقدام نمایند، با برخورد قاطعانه و قانونی خواهد کرد و کارشناسان پلیس فتا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام خواهند کرد.

منبع: فارس

کد خبر 478707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.