عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ اسفندماه

در این بسته خبری از اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در اسلامشهر تا تجلیل مجموعه مدیریت شهری شهرکرد از دانشمندان برتر استان و تنظیف معابر عمومی ساری به شکل هم افزایی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

پذیرش ۳۹۹ فوتی در بهمن ماه ۹۹ در آرامستان‌های قزوین

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین، از پذیرش ۳۹۹ فوتی در این سازمان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

آغاز اجرای طرح استقبال از بهار در رودسر

رضا زنده دل، شهردار رودسر از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار به منظور آماده سازی سیما و منظر شهری برای نوروز سال ۱۴۰۰ خبر داد.

تنظیف معابر عمومی ساری به شکل هم افزایی

عباس نادری، رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری ساری از ادامه تنظیف معابر عمومی به شکل تیمی و هم‌افزایی همکاران رفت و روب و خدمات شهری، به منظور فراهم آوردن محیط مناسب و زیباسازی منظر شهری در شهر ساری خبر داد.

صرفه جویی در هزینه تعمیر پمپ‌های آب خودروهای آتش‌نشانی سبزوار

مهدی احمدی راد، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: در گذشته پمپ‌های آب خودروهای آتش‌نشانی به دلیل پیچیدگی، در شهرهای بزرگ مثل تهران، مشهد و اصفهان تعمیر یا سرویس می‌شدند که برای انجام این کار هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ زمانی، هزینه زیادی متحمل می‌شدیم اما در سه سال اخیر این مهم به وسیله متخصصان فنی واحد موتوری سازمان انجام می‌شود و این کار موجب صرفه جویی ۸۰ درصدی هزینه‌ها در این بخش شده است.

آسفالت و بهسازی ۹۸ هزار مترمربع از معابر و محلات سنندج

بهزاد ریحانی فرد، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: بیش از ۹۸ هزار مترمربع از معابر و محلات سطح شهر در مهر ماه امسال آسفالت و بهسازی شد.

اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر اسلامشهر

پیرو تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۳۷ مبنی بر ساماندهی معتادان متجاهر از سطح شهر، واحد فوریت‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مراجع ذیصلاح، اقدام به جمع آوری تعدادی از معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها از داخل بلوار فلسطین و بوستان‌های سطح شهر کرد و آنان به مراکز باز پروری و ترک اعتیاد منتقل شدند.

طرح استقبال از بهار در سقز اجرا می‌شود

ئه هون اردلان، معاون خدمات شهری شهرداری سقز گفت: به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و استقبال از سال نو، رفت و روب، تمیزکاری و پاکسازی همه معابر، پارک‌ها و زمین‌های خالی داخل و اطراف شهر در حال انجام است.

تجلیل مجموعه مدیریت شهری شهرکرد از ۱۳ دانشمند برتر استان

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد در این مراسم با بیان اینکه اگر بخواهیم این شهر را به عنوان مدل توسعه منطقه‌ای و یک منطقه نمونه معرفی کنیم باید از ظرفیت دانشمندان استفاده کنیم، اظهار کرد: در دوره جدید فعالیت شهرداری، کلیه طرح‌ها و پروژه‌های شهر با مطالعات دقیق‌تر و با بهره‌گیری از دانش متخصصان انجام و در این رویکرد آمادگی هرگونه همکاری با دانشمندان و متخصصان را داریم.

پاکسازی حاشیه شهر ایلام از نخاله‌های ساختمانی

خیرالله گراوند، فرماندار ایلام با بیان اینکه باید متولیان امر از جمله شهرداری‌ها و راهداری ضمن پاکسازی اهتمام ویژه‌ای در مدیریت و نظارت دائم داشته باشند، گفت: حاشیه شهر ایلام باید از نخاله‌های ساختمانی پاکسازی شود.

سرانه فضای سبز باقرشهر در شهرستان ری ۴ درصد افزایش یافت

سعید استاد فرج، شهردار باقرشهر از توابع شهرستان ری توسعه فضای سبز را یکی از راهبردهای اصلی این شهرداری برشمرد و گفت: امسال با احداث یک بوستان و توسعه فضای سبز در مناطق مختلف سرانه فضای سبز باقر شهر با چهار درصد افزایش به ۱۳ متر رسید.

کد خبر 478655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.