۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
تساوی بلای جان فکری شد!

نتایج استقلال تحت هدایت محمود فکری نشان داد این مربی بیشتر به دلیل تساوی های کسب شده مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود فکری ساعاتی پیش رسماً از هدایت استقلال استعفا داد و در جلسه با مدیر عامل این باشگاه توافقی از جمع آبی پوشان جدا شد، فکری در ۱۶ هفته رقابت‌های لیگ بیستم که سرمربی استقلال بود ۷ برد، ۶ تساوی و ۳ باخت را با آبی‌ها ثبت کرد.

باخت به سپاهان، فولاد و سایپا در ۱۶ هفته سپری شده لیگ برتر شاید فکری را به سمت درب خروجی باشگاه نکشاند بلکه تساوی‌های متعدد کار را برای فکری سخت کرد و انتقادات را علیه وی افزایش داد، در واقع به نظر می‌رسید هواداران استقلال از تیم تحت هدایت فکری انتظار بیشتر در رقابت با برخی تیم‌ها به ویژه تیم‌های پایین جدولی داشتند، اما همین تیم‌ها و مربی شان توانستند استقلال فکری را متوقف کنند.

تساوی با تیم‌هایی چون پیکان، صنعت نفت آبادان، ذوب آهن، پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان و در آخر با مس رفسنجان تصمیم مدیران باشگاه را برای قطع همکاری با کادر فنی سابق این تیم نهایی کرده و مدافع باسابقه و اسطوره گذشته استقلال، حالا به عنوان مهره سوخته در جمع پیشکسوتان این تیم معرفی می‌شود.

در واقع اگر فکری و همکارانش در کادر فنی تمرکز بیشتری روی این دیدارها داشتند، شاید حالا وی مورد تمجید و حمایت هوادران این تیم قرار می‌گرفت.

کد خبر 478622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.