افزایش ۲۵ درصدی بودجه ۱۴۰۰ مبارکه

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: توجه به توسعه متوازن شهر و عدالت اجتماعی در تصویب بودجه ۱۴۰۰ شهرداری، به عنوان یک اصل درنظر گرفته خواهد شد.

سجاد خالوزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لایحه بودجه ١٤٠٠ شهرداری مبارکه، اظهار کرد: بودجه، سند اداره یک ساله شهرداری است، بنابراین باید بر مبنای برنامه بالادستی تنظیم و تدوین شود.

وی افزود: بودجه تعریف شده برای سال ۱۴۰۰ باید واقع‌گرایانه باشد و تمامی برنامه‌های تعیین شده در آن به درستی انجام شده و شفافیت در آن رعایت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه تصریح کرد: پروژه‌های اولویت‌دار در لایحه بودجه سال آینده شهرداری تصویب خواهد شد تا تمام تلاش شهرداری و نظارت شورا بر این پروژه‌ها متمرکز شود.

وی با بیان این که شورای شهر بررسی و تصویب به‌موقع بودجه سال ۱۴۰۰ را در دستور کار خود قرار داده است اظهار کرد: لایحه بودجه شهرداری به سرنوشت یک سال شهر مربوط می‌شود و دارای اهمیت زیادی است و باید در فرصت مقتضی آن را بررسی کرد؛ بدین سبب رسیدگی و بررسی لایحه بودجه نیاز به زمان کافی دارد و باید به‌صورت همه‌جانبه و کارشناسی دیده شود چرا که سرنوشت یک سال شهر به آن وابسته است.

خالوزاده با ابراز امیدواری برای این که بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری بتواند رفع نیازهای شهر و شهروندان را در نظر گیرد، تصریح کرد: بودجه ۱۴۰۰ مدیریت شهری بر اساس دستورالعمل جدید تدوین بودجه شهرداری‌ها، بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری‌های کشور و همچنین رویکردهای موردنظر مدیریت شهری در چهارچوب مأموریت‌ها و برنامه‌های عملیاتی و اولویت‌های مدنظر شورای اسلامی شهر تدوین شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: بودجه یک‌هزار و ۷۰ میلیارد ریالی شهرداری مبارکه در سال آینده، نسبت به سال ۹۹، افزایش حدود ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد و ۴۵ درصد از بودجه پیش بینی شده مربوط به بخش عمرانی و ۵۵ درصد نیز جاری است.

کد خبر 478599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.