تعریض بلوار ساحلی حدفاصل میدان لارک و بندرحقانی

شهردار بندرعباس گفت: پروژه بزرگ اولویت پنجم به منظور تعریض بلوار ساحلی در حدفاصل میدان لارک و بندر شهید حقانی با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال اجراست.

عباس امینی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: توسعه و بهسازی بلوار ساحلی حدفاصل میدان لارک تا بندر شهید حقانی یکی از پروژه‌های قابل توجه بوده که عملیات اجرایی آن از مدت‌ها قبل آغاز شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه تعریض بلوار ساحلی که با عنوان اولویت پنجم شناخته می‌شود، افزود: این پروژه در مجموع ۲۰ هزار متر مربع کف‌سازی دارد که در حال حاضر حدود ۵۰۰۰ متر مربع آن انجام شده است.

شهردار بندرعباس با بیان این که اجرای تأسیسات و فضای سبز جزو دیگر اقدامات اجرا شده در این پروژه است، خاطرنشان کرد: اجرای تأسیسات الکتریکال، روشنایی و همچنین تأسیسات مکانیکی برای آبیاری فضای سبز از دیگر اقدامات در این پروژه بوده که پایان یافته است.

وی با اشاره به دیگر جزئیات اجرای این پروژه، اضافه کرد: پروژه اولویت پنجم به منظور تعریض لاین‌های تندرو و کندرو شرق به غرب و بلعکس اجرا شده است.

امینی‌زاده ادامه داد: در حال حاضر به منظور اجرای این پروژه، لاین تندرو شرق به غرب به منظور همسان سازی کد ارتفاعی بسته شده و تخریب آسفالت آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: در بخش دیگر این پروژه، لاین کندروی غرب به شرق بهسازی می‌شود به نحوی که خودروها بتوانند از آن استفاده ترافیکی داشته باشند و همچنین در مسیر شرق به غرب نیز یک کندرو ۹ متری احداث شده است.

شهردار بندرعباس گفت: علاوه بر این پروژه مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری نیز به صورت جداگانه در ضلع جنوبی پروژه و مشرف به دریا احداث می‌شود.

کد خبر 478598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.