بیشترین تعامل را با حوزه علمیه داشته‌ایم

شهردار گلپایگان گفت: با توجه به نقش مؤثر شهرداری‌ها در ارتقای سطح فرهنگی شهروندان، شهرداری سعی دارد بیشترین تعامل را با حوزه علمیه در زمینه اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (سه‌شنبه) در دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به ضرورت گسترش تعاملات فرهنگی مدیریت شهری و حوزه‌های علمیه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: مدیریت شهری گلپایگان همواره نگاه جامعی نسبت به مسائل مختلف شهری داشته است.

وی افزود: با توجه به نقش مؤثر شهرداری‌ها در ارتقای سطح فرهنگی شهروندان، شهرداری سعی دارد با حوزه علمیه در زمینه اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی بیشترین تعامل را داشته باشد بنابراین رویکرد اصلی برنامه‌های شهرداری گلپایگان در این دوره مدیریتی، ماهیت مردمی، فرهنگی و اجتماعی داشته است و برنامه‌های عملیاتی مختلفی با همکاری نهادهای فرهنگی مذهبی برگزار شده است.

شهردار گلپایگان با اشاره به ️نگاه مدیریت شهری در تأمین معیشت کارکنان شهرداری گفت: افزایش بهره‌وری سازمانی در گرو ارتقای رفاه نیروی انسانی است، نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه هر سازمانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تامین معیشت مجموعه کارکنان شهرداری باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد و در این راستا با تأمین منابع مالی به ویژه در پایان سال پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری انجام می‌شود، از طرفی تأمین و ارتقای سطح رفاه کارکنان شهرداری ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان را همراه دارد.

کد خبر 478592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.