اجرای برنامه‌های متنوع همزمان با آغاز سال ۱۴۰۰ در رفسنجان

شهردار رفسنجان گفت: تلاش می کنیم با اجرای برنامه‌های متنوع و ارائه خدمات گسترده در آستانه نوروز ۱۴۰۰ حال خوب را به شهروندان هدیه کنیم.

به گزارش ایمنا، محمد مختاری در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل کمیته استقبال از نوروز در شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: نورپردازی، نصب المان‌های جدید، گل کاری و پاکسازی عمق محلات از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری در آستانه نوروز ۱۴۰۰ است.

وی افزود: محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت سفرهای نوروزی موجب شده حال دل شهروندان خوب نباشد لذا شهرداری به عنوان یک عنصر خدمات رسان قوی عمل کرده و ضمن آراسته سازی شهر برای تقویت روحیه مردم نیز تلاش می‌کند.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه کاشت انواع گل و درخت در معابر و میادین آغاز شده است، تصریح کرد: رفسنجان در سال ۱۴۰۰ یکی از پرگل‌ترین شهرهای استان خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز عملیات پاکسازی محلات از ابتدای اسفند در قالب شهر تکانی برای نوروز، اضافه کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری و شورای شهر در دوره جدید ارائه و بهبود امکانات در تمامی نقاط شهر است تا خدمات مدیریت شهری مانند خورشید بر شهر بتابد.

مختاری در ادامه از طراحی فضای سبز نواری در حاشیه بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد و گفت: اجرای گل آرایی و نورپردازی، نصب سفره‌های هفت سین حجمی از دیگر اقدامات شهرداری در آستانه ورود به سال جدید است که شهروندان در سطح شهر نیز شاهد آن خواهند بود.

شهردار رفسنجان ادامه داد: اجرای آبنما، نقاشی دیواری و دیوارنگاری به مساحت هزارو پانصد مترمربع با موضوعات شهدا، طبیعت و فرهنگ و هنر تا پایان سال انجام می‌شود؛ مجوزهای حفاری از ۱۵ اسفند به مدت یک ماه لغو خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 478521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.