پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۲ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: افزایش بیش از چهار دلاری هر اونس جهانی طلا نسبت به ارزش این شاخص اقتصادی در روند معاملات روز گذشته بازارهای بین‌المللی ناشی از برخی مناقشات سیاسی میان فعالان کلان بازار بوده و به نظر نمی‌رسد تأثیر چندانی بر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد معاملات طلا در ایران داشته باشد.

وی افزود: تقاضای قابل توجهی برای خرید طلا، سکه و جواهرات در واپسین روزهای سال ۹۹ وجود ندارد و به نظر می‌رسد مردم اولویت‌های خرید مهم‌تری از طلا همچون سبد مواد غذایی، پوشاک و دیگر مایحتاج اساسی دارند.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات گفت: به نظر می‌رسد با توجه به افزایش قابل توجه نرخ هر دلار آمریکا در جریان معاملات بازار ارز روز گذشته، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات امروز بازار آزاد افزایش نامحسوسی را تجربه کند.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 478514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.