پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۲ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: در حالی که پیش بینی می‌شد قیمت هر دلار آمریکا در جریان معاملات روز گذشته بازار، کاهش را تجربه کند، ارزش دلار با افزایش بیش از ۲۲۰ تومانی به ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان رسید تا گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال ورود این ارز شاخص به کانال ۲۶ هزار تومان افزایش یابد.

وی افزود: پس از مطرح شدن وعده کاهش نرخ ارز از سوی رئیس جمهور، نرخ دلار به رغم بی‌تفاوتی در دیگر بازه‌های زمانی، واکنش منفی قابل توجهی نشان داد و بیش از ۳۰۰ تومان افت را تجربه کرده بود و به همین دلیل اغلب فعالان بازار پیش بینی می‌کردند ارزش هر دلار آمریکا به کمتر از ۲۳ هزار تومان نیز برسد اما معاملات روز گذشته نشان داد که کاهش نرخ ارز در بازار آزاد تنها در حد یک وعده سیاسی بوده است.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود با توجه به حجم عرضه دلار آمریکا در بازار و تقاضاها برای فروش ارز، نرخ هر دلار آمریکا امروز کاهش نسبتاً محسوس اما ناپایداری را در روند معاملات بازار آزاد تجربه کند.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 478513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.