ایجاد نیروگاه خورشیدی ۲۶۰ کیلوواتی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از ایجاد نیروگاه خورشیدی روی سقف تالار ۲۵ میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد و گفت: این نیروگاه دارای ظرفیت تولید ۲۶۰ کیلووات انرژی است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می رسد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان وجود دارد، می‌توان نیروگاه خورشیدی را روی بام سایر تالارهای این میدان نیز احداث کرد.

وی با تاکید بر این که میدان مرکزی میوه و تره‌بار ظرفیت شش مگاواتی تولید برق را دارد، خاطرنشان کرد: نیروگاه خورشیدی میدان مرکزی میوه و تره‌بار از مدل «آنگرید» (On-grid) است و برق تولیدی آن روی شبکه توزیع برق شهرستان بارگذاری و به فروش می‌رسد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای تالار ۲۵ میدان مرکزی میوه و تره بار شهر اصفهان، گفت: این تالار با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان ساخته شده و تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ بهره برداری می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح ۴۵۰۰ مترمربعی ۲۸ غرفه به تعداد غرفه‌های میدان مرکزی میوه و تره بار افزوده می‌شود.

مجیری از ساخت تالار ۲۴ میدان مرکزی میوه و تره بار در متراژ چهار هزار و ۸۰۰ مترمربع خبر داد و تصریح کرد: این تالار با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان در حال احداث است که با ساخت آن ۲۸ غرفه دیگر به میدان اضافه خواهد شد.

وی با بیان این که نخستین کلینیک خدمات خودرویی شهری در میدان مرکزی میوه و تره بار در حال احداث است، اظهار کرد: روزانه چهار هزار خودرو وانت و نیسان از آن عبور می‌کنند و خودروهایی که دچار مشکل می‌شوند، برای کسب خدمات می‌توانند به این کلینیک مراجعه کنند.

کد خبر 478509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.