۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
 تست خانگی کرونا تایید شد

سازمان غذای و داروی آمریکا (FDA)، انجام تست خانگی کرونا با نام "Quidel QuickVue"را تایید کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، مجوز استفاده اضطراری از تست خانگی کرونا با نام "Quidel QuickVue"را صادر کرد. افراد می‌توانند با استفاده از این تست آنتی ژن، بدون نیاز به ارسال نمونه‌ها به آزمایشگاه متوجه شوند که آیا به بیماری کووید _۱۹ مبتلا شده‌اند یا خیر.

سازمان FDA اعلام کرده است که افراد بالای ۱۴ سال می‌توانند خودشان نمونه‌گیری لازم را برای این آزمایش از طریق سواب بینی انجام دهند، اما افراد هشت تا ۱۴ سال باید برای این کار از بزرگسالان کمک بگیرند حتی کسانی که مشکوک به بیماری کووید _۱۹ هستند می‌توانند پس از بروز علائم اولیه، این آزمایش را در منزل انجام دهند.

در صورتی که افراد از تست‌های خانگی کرونا استفاده کنند، احتمال شیوع ویروس کرونا در جامعه کاهش پیدا می‌کند زیرا در این صورت لازم نیست افراد در مراکز درمانی حضور پیدا کنند و در معرض ابتلای ویروس کرونا قرار بگیرند. علاوه بر این زمانی که فرد با انجام تست‌های خانگی متوجه شود که به بیماری کووید _۱۹ مبتلا شده است خود را در منزل قرنطینه کرده و مانع انتقال بیماری به دیگران خواهد شد.

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) اعلام کرده است که پس از دریافت واکسن، بهترین روش برای پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر بیماری کووید _۱۹، استفاده از تست‌های خانگی کرونا است.

کد خبر 478494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.