۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
همین لحظه جذب کن

کتاب «همین لحظه جذب کن»، کتاب روانشناسی خودسازی است که طی ۱۶ فصل و از طریق تکنیک‌ها و فنون تایید شده به شما کمک می‌کند تا سطح ارتعاشات تان را بالا ببرید و واقعیت‌های دلخواه زندگیتان را اعم از موفقیت، عشق و ثروت خلق نمایید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «همین لحظه جذب کن» به نویسندگی آیدل احمد و ترجمه آزاده اعرابی یکی از تازه‌ترین کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش در ۲۶۴ صفحه و با قیمت ۴۷ هزار و ۹۰۰ تومان چاپ شده و روانه بازار شده است. این کتاب در حوزه روان‌شناسی نوشته شده و سعی دارد خودسازی در حوزه‌های موفقیت را با استفاده از تکنیک‌های مختلف به مخاطب منتقل کند.

آیدل احمد با ارائه محتوای الهام بخش و روشنگر، دنبال کننده بیش از یک میلیون نفر را در توییتر، اینستاگرام و فیس بوک جمع کرده است. نویسنده، کارآفرین، سخنران و علاقه مند به علوم، آیدل کار خود را در زندگی خود قرار داده است تا هرچه بیشتر به افراد کمک کند از موضع قدرت و وضوح کار کنند.

در این کتاب همه موارد لازم درباره تجلی سطح ذهنی، جسمی و معنوی برایتان توضیح داده شده است و به خواننده آموزش می‌دهد که چطور از انرژی ذهن به نفع خود استفاده کند و باورهای محدود کننده‌ای که همچون تله‌های ذهنی، آن را عقب نگه داشته‌اند را پس زند تا در مسیر تغییر قرار گیرد.

از ابتدا تا انتهای این کتاب مخاطب یاد می‌گیرد که چطور به استقبال انرژی‌های جدید بروید و انرژی بدن را بهینه کند. همچنین رها کردن، پذیرش و به موقع عمل کردن را می‌آموزد که می‌تواند اندیشه ذهنی را به یک ذهنیت جذب کننده تبدیل کند و تجلی آن یک موهبت مادرزادی است که در وجود همه انسان‌ها قرار داده شده است. هدف در این کتاب کمک به مخاطب است برای این که به یاد آورد به طور طبیعی متجلی کننده متولد شده است.

همواره به هرچه فکر و احساسش کند، همان جذب واقعیت است. وقت آن رسیده که ذهن را برای ثروتمند شدن، عالی بودن و جذب منابع نامحدود مجدداً برنامه‌ریزی کرد. به مجرد خواندن این کتاب نور درونی را کشف و به امکانات پنهان وجود دسترسی پیدا می‌کند، مخاطب به خود پروبال پیشرفت می‌دهد و به بالاترین ایده‌ها خواهید رسید.

همین لحظه جذب کن

کد خبر 478472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.