گل محمدی: با انتخاب نشدن کریمی و مهدوی کیا فوتبال ضرر کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: سایپا جزء تیم های خوب لیگ است و ما باید روی ضربات نهایی تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بازی ها را به راحتی پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی پس از پیروزی تیمش برابر سایپا اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و در ادامه می‌توانستیم گل‌های بعدی را بزنیم، اما فکر می‌کنم استرس بازی زمانی که نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم بیشتر شد. تیم سایپا یکی از تیم‌های خوب لیگ است و نسبت به گذشته متفاوت شده و بازی خوبی انجام داده است بازیکنان ما کم نیاوردند و بسیار خوب انرژی گذاشتند تا سه امتیاز را کسب کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان در بسیاری از صحنه‌ها تمرکز خوبی داشتند و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و این پیروزی را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم و امیدوار هستم این روند را ادامه بدهیم البته باید تمرکز بیشتری روی ضربات آخر داشته باشیم تا بتوانیم بازی‌ها را راحت تر پیروز شویم.

سرمربی تیم پرسپولیس در ارتباط با ایجاد ضد حمله در نیمه دوم افزود: بسیاری از تاکتیک‌هایی که در جریان بازی ایجاد می‌شود ممکن است به دلیل فشار تیم حریف باشد و یا زمانی که خود ما بخواهیم این کار را انجام دهیم، تیمی که گل عقب است سعی می‌کند گل را جبران کند و فشار بیشتری وارد می‌کند و بازیکنان ما نیز خوب دفاع کردند و همچنین بسیاری از موقعیت‌های حریف را پوشش دادند. بازی سختی برای دو تیم بود و اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم بازی راحت تری بود.

وی ادامه داد: همه تعویض‌هایی که انجام دادیم هجومی بود و هر ۳ بازیکن عملکرد خوبی داشتند اما زمانی که وارد زمین شدند فرصت داشتند که کار را زودتر تمام کنند و باید در ضربات نهایی دقت بیشتری کنند، اما خیلی خوب روی دفاع حریف فشار آوردند. اینکه چه کسی بازی می‌کند یا چه کسی بازی نمی‌کند فکر نمی‌کنم در کنفرانس‌های مطبوعاتی جای صحبت باشد و هر بازیکنی بر اساس تمرینات و عملکردی که داشته است وارد زمین می‌شود و هر بازیکنی که وارد زمین شده است با تمام وجود بازی کرده است.

گل محمدی افزود: ما به همه بازیکنان با احترام نگاه می‌کنیم و برای ما تفاوتی ندارد چه بازیکنی وارد میدان می‌شود و مهم عملکرد بازیکنان در بازی‌ها است که تعیین کننده بازی کردن آنهاست.

وی گفت: از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا به دلیل شجاعت و از خود گذشتگی که انجام دادند قدردانی می‌کنم و به نظر من چیزی از دست نداده‌اند و کسی که ضرر کرده است فوتبال ما بوده است که این دو نفر انتخاب نشده‌اند و برای آقای عزیزی خادم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم عملکردی داشته باشند که فوتبال را از این حالت نجات بدهند و افراد قوی در کنار این فرد حضور داشته باشند.

کد خبر 478466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.