نیازمند: با حفظ روند کنونی اتفاقات بزرگی را رقم خواهیم زد

دروازه بان سپاهان گفت: مشکلات سازمان دفاعی این تیم که در اوایل فصل گریبان گیر آن ها شده بود تا حد زیادی بر طرف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام نیازمند امروز (یکشنبه) پس از پیروزی تیمش مقابل گل گهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شناختی که از بازیکنان و کادر گل گهر داشتیم می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم و باید برای پیروزی در آن خیلی تلاش کرده و بجنگیم و توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

وی با اشاره به مشکلات خط دفاع این تیم در ابتدا فصل، خاطر نشان کرد: اوایل فصل مشکلاتی در سازمان دهی دفاعی داشتیم که توانستیم رفته رفته آن را بر طرف کنیم و امیدوارم روند خوب مان را در ادامه فصل ادامه داشته باشد تا بتوانیم اصفهان و هواداران سپاهان را سربلند کنیم.

دروازه بان سپاهان افزود: طبیعی است که وقتی تیم پشت سر هم مانند مقطعی در نیم فصل اول گل می‌خورد، سخت است که آدم خودش را از نظر اعتماد به نفس بالا نگه دارد، اما روحی و روانی خودم را تقویت کرده و تمرین‌هایم را بهتر می‌کردم تا بتوانیم خودم را در سطح بالا نگه دارم و تیم آسیب نبیند.

نیازمند تصریح کرد: تیم در چند وقت اخیر به اندازه‌ای خوب کار کرده که اگر این روند ادامه پیدا کند، می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

وی با ابراز امیدواری به کسب موفقیت در انتها فصل با سپاهان، گفت: بازی به بازی روند تاکتیکی و روحی و روانی تیم بهتر می‌شود و به کسب موفقیت در آخر فصل امیدوار هستیم.

کد خبر 478460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.