ربیعی: هدف تیم تثبیت در لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:هدف ما برای این بازی کسب سه امتیاز بود و به هیچ عنوان برای یک امتیاز وارد بازی نشده بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی امروز (دوشنبه) پس از دیدار تیمش برابر استقلال تهران اظهار کرد: به تیم استقلال، بازیکنان و کادر فنی این تیم خدا قوت می گویم، فکر می‌کنم بازی از سوی هر دو تیم خوب بود. محمود فکری برای من قابل احترام است به دلیل اینکه در سال ۹۲ رو به روی هم در لیگ دسته دوم بازی کردیم و پله پله کار کرده است و مربی با تجربه‌ای است و امیدوارم کل مجموعه استقلال با صبوری از این چالش خارج شوند.

وی ادامه داد: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و کیفیت بازی برای بینندگان قابل ارزش بود. نحوه برنامه ریزی تیم ما برای بازی‌ها مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است. از نظر خودم می‌توانستیم بسیاری از زمان‌های بازی عقب نشینی کنیم، اما بازی پایاپایی انجام دادیم و هر دو تیم موقعیت‌های متعددی ایجاد کردند. هدفم برای این بازی کاملاً کسب سه امتیاز بود و به هیچ عنوان برای یک امتیاز نیامده بودیم، اما در یک زمان بد از بازی گل دریافت کردیم و به بازیکنان خودم خسته نباشید.

ربیعی افزود: آرام آرام به سمتی می‌روم که به شخصیتی که برای مس رفسنجان در نظر داشتم برسیم. هدف ما تثبیت تیم در لیگ برتر و برای سال اول هرچه رتبه آبرومند تری باشد بهتر است اما بازی امروز در ۱۵ دقیقه آخر فشار آوردیم و ۲ موقعیت ضد حمله خوب هم داشتیم.

سرمربی تیم رفسنجان ادامه داد: امروز هیچ اعتراضی به داور نداشتیم به نظرم بازی آنچنان صحنه خاصی نداشت، اما داور بازی را به خوبی کنترل کرد اینکه داوران ارتباط رادیویی داشتند را نمی دانم.

وی افزود: هر تیمی که وارد لیگ برتر می‌شود زمان می‌برد تا با محیط آن آشنا شود و این طبیعی است. تیم‌هایی که برای اولین بار به لیگ برتر صعود می‌کنند زمان می‌برد تا شخصیت تیمی پیدا کنند، اما در حال حاضر مس رفسنجان شخصیت خود را پیدا کرده است که از این بابت به کل مجموعه تبریک می گویم و از باشگاه نیز قدردانی می‌کنم.

ربیعی ادامه داد: پروژه تمدید قرارداد مدت دار جلوی من قرار داده‌اند که در حال بررسی هستیم و اگر اختلاف نظرهایی که در بحث سخت افزاری وجود دارد، برطرف شود در راستای دورنما انجام می‌شود. در حال حاضر محمدرضا سلیمانی و محمد امینی به تیم اضافه شدند و دیگر انتقالات نیز از سوی رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهد شد؛ برنامه ریزی ما برای این فصل تثبیت تیم است.

سرمربی مس رفسنجان گفت: دوست داشتم پیروز بازی شویم و این پیروزی را به دو قشر تقدیم کنیم؛ اول به کارگران مس سرچشمه که خوشحال هستم آنها انرژی مثبت به ما می‌دهند و دوم به مردم رفسنجان که بسیار به تیم لطف دارند و از صمیم قلب این عزیزان را دوست داریم.

کد خبر 478449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.