مرگ قاتل فراری با شلیک پلیس

کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم تریاک، دستگیری قاتلان یک طلا فروش، تصادف مرگبار دو خودرو، توقیف محموله ۳۰ میلیارد ریالی پارچه‌ قاچاق، سرقت مسلحانه از یک موبایل فروشی و مرگ قاتل فراری با شلیک پلیس را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی سه روز گذشته در شش عملیات جداگانه یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ در این استان کشف شد.

ناصر فرشید افزود: مأموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در روزهای اخیر و با انجام ۶ عملیات جداگانه در سطح استان هشت خودرو را متوقف و بازرسی کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودروها یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و در این رابطه ۱۴ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۱ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

دستگیری قاتلان یک طلا فروش

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: سارقان سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در سمنان مقادیری طلا به سرقت بردند و منجر به جراحت طلافروش و مرگ وی شدند، با ردیابی پلیس سمنان در استان گلستان دستگیر شدند.

سیدعلی میراحمدی افزود: دو سارق با حمله به یک مغازه طلافروشی در بازار سمنان با تیراندازی به طلافروش و مجروح کردن وی مقداری طلا به سرقت بردند، طلا فروش بعد از چند روز فوت کرد.

وی ادامه داد: پلیس با اقدامات و تحقیقات تخصصی دو سارق را در استان گلستان ردیابی و شناسایی کرد و در نهایت با همکاری پلیس گلستان سارقان دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: یکی از سارقان در بندر گز و دیگری در گرگان دستگیر شدند، یکی از سارقان در برخورد با پلیس مقاومت کرد که در نهایت با تیراندازی پلیس متهم دستگیر و طلاهای سرقتی ضبط شد.

تصادف مرگبار ۲ خودرو

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سبقت غیرمجاز و برخورد رخ به رخ سواری پراید با کامیون در مسیر فرعی گردنه "حیران" شهر قهاوند منجر به مرگ دو سرنشین خودور سواری شد.

رضا عزیزی اظهار کرد: راننده یک دستگاه سواری پراید در مسیر گردنه حیران در نزدیکی قهاوند بی‌توجه به خودروی مقابل اقدام به سبقت غیرمجاز کرده که این حرکت منجر به برخورد با کامیون بنز ۱۰ تن حامل بار مواد معدنی در مسیر مقابل می‌شود.

وی ادامه داد: راننده کامیون با هدایت خودرو به سمت چپ جاده درصدد پیشگیری از بروز این سانحه بوده، اما به رغم آن با سواری پراید برخورد و ۲ سرنشین سواری جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس پلیس راه استان همدان یکی از مشکلات کاربران جاده را نداشتن صبر و حوصله در حین رانندگی دانست و گفت: خطوط ممتد سر پیچ‌ها و مکان‌هایی که دید راننده محدود است برای حفظ جان افراد در سطح جاده کشیده شده، اما بیشتر رانندگان بی‌توجه به این موضوع اقدام به سبقت غیرمجاز می‌کنند.

توقیف محموله ۳۰ میلیارد ریالی پارچه قاچاق

فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک محموله پارچه قاچاق به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال در عملیات توقیف یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک خبر داد.

حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در ادامه طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در همکاری اطلاعاتی با پلیس استان قزوین از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل پارچه قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی اضافه کرد: در عملیاتی کامیون و خودروی سواری که با این خودرو در جابجایی این محموله قاچاق همکاری داشت، متوقف و در بازرسی از خودروی کامیون تعداد یک هزار طاقه پارچه و یک دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق کشف شد.

سرقت مسلحانه از یک موبایل فروشی

فرمانده انتظامی لرستان از وقوع سرقت مسلحانه از یک موبایل فروشی در خرم‌آباد خبر داد.

حاجی محمد مهدیان نسب گفت: ۲ فرد مسلح در خیابان مطهری شمالی خرم‌آباد وارد یک مغازه موبایل‌فروشی شدند و با استفاده از سلاح گرم و تهدید فروشنده ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه از این مغازه سرقت کردند و متواری شدند و این سرقت تلفات جانی در پی نداشته است و سارقان تحت تعقیب پلیس هستند.

مرگ قاتل فراری با شلیک پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان هریس گفت: قاتل فراری پس از تعقیب و گریز در حالی که اقدام به چاقوکشی و مجروح کردن دو مأمور نیروی انتظامی کرد، پس از شلیک پلیس به پایش در بیمارستان جان خود را از دست داد.

ایرج توکلی اظهار کرد: مأموران پس از اطلاع از مخفیگاه قاتل فراری تحت تعقیب مقامات قضائی که در حوزه شهرستان هریس در تبریز مرتکب قتل شده و دارای سوابق متعدد کیفری بود با هماهنگی مقام قضائی اقدام به دستگیری وی می‌کند.

وی افزود: قاتل به اتهام قتل متواری شده بود که به محض مشاهده مأموران جهت فرار از چنگال قانون با چاقو و به قصد خلع سلاح مأموران به آنان حمله‌ور شده و دو نفر از مأموران را از ناحیه دست و پا مصدوم می‌کند.

کد خبر 478448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.