روایت چلونگر از «عشق کرانچار به سپاهان»

مترجم کرانچار گفت: هر کسی از کرانچار شاکی است بیایید و آزادانه در مطبوعات صحبت کند که چه آزاری به آن شخص رسانده است و کسانی که به آنها خدمت کرده یکی یکی صحبت کنند کسانی هستند که به من زنگ می‌زنند و عاشقش بودند.

رضا چلونگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با فوت زلاتکو کرانچار، اظهار کرد: چند روزی در بیمارستان "زادار" کرواسی بستری بوده است و از پس مبارزه با بیماری کبدی برنیامده و فوت می‌کند.

وی در رابطه با شخصیت کرانچار، گفت: هر کسی از کرانچار شاکی است بیایید و آزادانه در مطبوعات صحبت کند که چه آزاری به آن شخص رسانده است و کسانی که به آنها خدمت کرده یکی یکی صحبت کنند کسانی هستند که به من زنگ می‌زنند و عاشقش بودند. خود برانکو که هم دوره و رقیبش بود با گریه این خبر را می‌گفت و باورش نمی‌شد که کرانچار فوت کرده است.

مترجم کرانچار افزود: انتظار نداشتیم این اتفاق بیفتد و آماده می‌شدم که به او زنگ بزنم که رئیس فدراسیون فوتبال ایران تعیین شده است که متأسفانه این خبر آمد. عاشق سپاهان بود، آنقدر عاشق بود که من شاهد بودم ۵ دقیقه با منوچهر نیکفر (رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه سپاهان) صحبت کرد و بعد از آن با یک امضا ۶۰۰ هزار یورو به سپاهان بخشید و۳۰۰ هزار دلار را به مهرزاد خلیلیان (مدیرعامل سابق سپاهان) یکجا بخشید.

کد خبر 478392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.