برونو مرد بازی‌های ساده؟

نمی‌دانیم که باید قضاوت کرد یا نه، اما واقعاً مسئله این است که یونایتد در بازی‌های حساس خیلی بیشتر به درخشش برونو فرناندس نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماس توخل در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوال یک خبرنگار راجع به برونو فرناندس گفت: رهایش کنید و بگذارید کمی نفس بکشد! این پاسخ در قامت سرمربی چلسی در رابطه با بازیکن منچستریونایتد یک پاسخ بسیار مهم و البته متأثر از خوش قلبی بود. توخل هم می‌داند که برونو تحت فشار زیادی است.

بدون شک یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا از لحاظ عملکرد برونو فرناندس پرتغالی، هافبک منچستریونایتد است. بازیکنی که طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر بازی‌های بسیار درخشانی از خود به نمایش گذاشته و بدون شک یکی از عوامل موفقیت سولسشر به عنوان سرمربی در ترکیب تیم منچستریونایتد بوده است.

تا این لحظه از رقابت‌ها برونو بارها به عنوان بهترین بازیکن زمین و البته بهترین بازیکن ماه انتخاب شده است. برونو نمونه کامل هافبکی است که یک تیم سطح اول اروپا به آن نیاز دارد اما خب همیشه هر چیز مخالفانی هم دارد! عده‌ای معتقد هستند که برونو فرناندس مرد بازی‌های بزرگ نیست و فقط در بازی‌های ساده و کم اهمیت‌تر می‌درخشد.

نمونه واضح این انتقاد را می‌توان در بازی اخیر دو تیم منچستریونایتد و چلسی مشاهده کرد. این دو تیم در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند که در این مسابقه فرناندس به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشت و نتوانست به تیمش کمک کند تا دست آخر بازی بدون گل به پایان برسد.

عملکرد نه چندان جالب او تنها مختص به بازی برابر چلسی نیست و او درصد موقعیت سازی بسیار کمتری را در بازی‌های رودررو با تاپ سیکس (شش تیم برتر) انگلستان و لسترسیتی ثبت کرده است. مسئله‌ای که بار دیگر می‌تواند مهر تأییدی بر درخشش نداشتن برونو در بازی‌های حساس باشد.

البته که مسابقات حساس و صف آرایی برابر بهترین تیم‌ها همیشه چالش‌ها و مشکلات زیادی را در پی دارد، با این حال افت برونو در این مسابقات کاملاً محسوس است و بدون شک اگر منچستر دنبال کسب موفقیت در لیگ داخلی انگلیس است باید در بازی‌های رودررو با تاپ سیکس بسیار بهتر عمل کند چرا که بسیاری از اوقات این مسابقات هستند که سرنوشت قهرمان لیگ را مشخص می‌کنند.

به هر حال برونو فعلاً در ترکیب ثابت سولسشر حضور دارد و تا حد زیادی نیز به این تیم کمک کرده است. حالا او دقیقاً در نقطه‌ای حیاتی قرار دارد که باید توانمندی‌های خود را به منتقدانش اثبات کند. بازی‌های سخت در پیش روی یونایتد هستند و دربی شهر منچستر شاید فرصت مناسبی باشد تا برونو نشان دهد او مرد بازی‌های بزرگ هم هست!

کد خبر 478387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.