شهرداری به تعهدات خود در پروژه میدان امامزادگان عمل کرده است

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای محوطه سازی میدان امامزادگان در شهرکرد هزینه شده است.

اکبر شاهوردی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: میدان امامزادگان باید محوطه‌سازی می‌شد زیرا یکی از راه‌های اصلی شهر است که می‌تواند صحن دوم امامزادگان باشد و همچنین می‌توان از آن به عنوان محل تجمع مراسم مذهبی، سیاسی و اجتماعی استفاده کرد.

وی ادامه داد: این پروژه در حقیقت فاز ورودی میدان امامزادگان است که حدود ۲۵۰۰ متر مربع آن سنگ فرش شده و تأسیسات مکانیکی و روشنایی در آن اجرا می‌شود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: اجرای پروژه از اواسط پاییز امسال آغاز شد و در حال حاضر بیش از ۹۷ درصد آن انجام شده و به زودی تکمیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات داخلی سازمان بازآفرینی و شهرداری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در اجرای این پروژه هزینه شده است.

شاهوردی عنوان کرد: این پروژه از مصوبات ستاد بازآفرینی شهرستان و استان است و نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هم از اعتبارات دولتی برای آن در نظر گرفته شده است که متأسفانه هنوز در این پروژه هزینه نشده است و باید جذب آن توسط راه و شهرسازی پیگیری شود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد تاکید کرد: شهرداری به تعهدات خود در اجرای پروژه عمل کرده است.

کد خبر 478355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.