تاکید شهردار قم بر اجرای پروژه‌های نشاط شهروندی

شهردار قم اجرای پروژه‌های شهری با محوریت نشاط اجتماعی را از برنامه‌های ویژه شهرداری قم در ایام پایانی سال دانست و بر اهتمام تمامی مجموعه‌ها در انجام این پروژه‌ها تأکید کرد.

به گزارش ایمنا، سید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به قرار گرفتن در ایام پایانی سال و لزوم اتخاذ تدابیر حفظ شور و نشاط اجتماعی محیط شهری به ویژه با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: نشاط، شادابی و زنده بودن محیط شهری نباید در هیچ شرایطی مورد غفلت قرار گیرد.

وی برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ایام هفته درختکاری را مورد توجه قرار داد و افزود: سعی مجموعه شهرداری قم در سال‌های گذشته موجب افزایش سرانه فضای سبز شهر قم به بیش از ۲۰ متر مربع شده است که این امر نقش بسزایی در شادابی و نشاط محیط شهری دارد.

شهردار قم با دعوت از شهروندان جهت مشارکت در برنامه‌های این هفته، تصریح کرد: یکی از فرصت‌هایی که شهروندان می‌توانند همراهی و مشارکت با مجموعه شهرداری را داشته باشند هفته درختکاری و مشارکت در کاشت درختان و افزایش کمی و کیفی فضای سبز شهر خواهد بود.

وی اجرای پروژه‌های با محوریت رفاه و تفریح شهروندان را از برنامه‌های اصلی شهرداری قم دانست و افزود: در سال ۱۳۹۹ پروژه‌های زیادی برای این بخش در نظر گرفته شده بود که با توجه شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا امکان استفاده از آن‌ها برای شهروندان میسر نشد و شهرداری قم خود را موظف می‌داند به محض بهبود شرایط، تمهیدات بازگشایی و افتتاح این پروژه‌ها را در اسرع وقت اجرا کند.

سقائیان نژاد شهربازی بوستان علوی، مجموعه باغ پرندگان، بوستان طبقاتی شهیدان زین‌الدین، بوستان‌های منطقه‌ای و محله‌ای و سالن‌های ورزشی مناطق را از جمله پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد و افزود: شهربازی بوستان غدیر، تله سیژ بوستان علوی، فاز نخست بوستان بزرگ زائر و بوستان حنانه مراحل پایانی بهره‌برداری را طی می‌کنند و تا پایان سال در اختیار شهروندان قرار خواهند گرفت؛ همچنین عملیات اجرایی شهربازی معارفی و شهربازی فدک نیز آغاز خواهد شد.

وی فضاسازی شهری در ایام سال جدید را از دیگر برنامه‌های شهرداری قم عنوان کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه خدمات شهری و زیباسازی، اقدامات ویژه‌ای در ایام پایانی سال را در شهر قم شاهد خواهیم بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 478307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.