فعالیت بازار گل و گیاه همدانیان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی

مدیرعامل سازمان میادین میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در آستانه عید نوروز و با توجه به شرایط کرونایی، خدمات‌رسانی بازار گل و گیاه همدانیان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حال انجام است.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازار گل و گیاه همدانیان از زمان آغاز فعالیت با استقبال مردم مواجه شده است و البته با توجه به قرار داشتن آن در مرکز شهر مردم برای تأمین نیاز خود از این بازار رغبت بیشتری دارند.

وی ادامه داد: بازار گل و گیاه شامل بخش گل‌های شاخ بریده، گل‌های آپارتمانی، گل‌های باغچه‌ای، غرفه گل‌آرایی، ماهیان زینتی و بخش لوازم آلات مربوط به گل و گیاه است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی در نظر گرفته شده است تا افرادی که در منزل فعالیت‌های هنری انجام می‌دهند، آنها را بدون واسطه به مردم ارائه کنند حتی شهروندان می‌توانند مایحتاج سفره هفت‌سین خود را از این بازار خریداری کنند.

وی با اشاره به بازار گل و گیاه ارغوان، تصریح کرد: این بازار قرار نیست جایگزین بازار گل و گیاه همدانیان شود بلکه با توجه به استقبال مردم از چنین بازارهایی و نیز ظرفیت بالای کشت و پرورش گل و گیاه در شهر اصفهان، هر دو بازار در اختیار شهروندان خواهد بود.

مجیری ادامه داد: سالن گل سرشاخه و سالن کود و سم در بازار ارغوان تا پایان سال جاری تکمیل شده و با محوطه سازی آن در سال آینده بهره برداری خواهد شد.

وی از آمادگی بازار گیاهان دارویی شهر اصفهان برای فروش و ارائه خدمات به شهروندان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع برخی بیماری‌ها استفاده مردم از گیاهان دارویی نیز با استقبال بیشتری روبه رو است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به نظارت بازرسان بر قیمت گذاری در بازارهای شهرداری، نرخ‌های بازار گل و گیاه و گیاهان دارویی از سطح شهر کمتر است.

کد خبر 478277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.