گاندوها در اولین گام با حسینی

شاگردان سید مجتبی حسینی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ بیستم امروز در اهواز مهمان فولاد خوزستان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن در اولین هفته نیم فصل دوم لیگ برتر امروز و از ساعت ۳۵:‏۱۷ به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت، ذوب آهن که این روزها تغییرات زیادی را در کادر فنی خود می‌بیند تلاش می‌کند در نیمه دوم لیگ خود را از قعر جدول نجات داده و از هرگونه سقوط احتمالی به دسته پایین‌تر دور شود.

گردان در ترکیب

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب آهن در این بازی فیکس خواهد بود، عملکرد خوب این دوازه‌بان اعتماد کادر فنی را جلب کرده و او در این بازی درون دروازه سبزپوشان اصفهانی است.

خط دفاع سبزپوشان

وحید محمد زاده، عبدالله حسینی، مهرداد قنبری و فرشاد محمدی مهر، چهار مدافع ذوب آن در مصاف با فولاد هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان فولاد را متوقف کنند.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب در بازی امروز، قاسم حدادی فر، عرفان پور افراز، ایوان مارکوویچ و میلاد جهانی هستند، حضور حدادی فر در میدان و استفاده از تجربه وی در نیم فصل دوم قطعاً به کمک سید مجتبی حسینی و تیم خواهد آمد.

دو مهاجم سابق گل گهر در خط حمله

رضا محمود آبادی و پیمان رنجبری مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان نکونام خواهند بود، محمود آبادی و رنجبری که به تازگی به جمع ذوبی ها اضافه شده‌اند تلاش می‌کنند برخلاف نیم فصل اول لیگ دروازه حریفان را باز کنند.

کد خبر 478264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.