آغاز رقابت برای تصاحب جام

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که این روزها شرایط خوبی را تجربه می‌کنند و به دنبال کسب جام لیگ بیستم رقابت های خود را از سر می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ بیستم، امروز و از ساعت ۲۵:‏۱۷ در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا خواهد بود. سرخ‌پوشان تلاش می‌کنند با برد در این دیدار جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند، این در حالی است که قرمزها با برد پرگل در هفته پایانی نیم فصل اول مقابل گل گهر سیرجان قهرمان پانزده هفته اول رقابت‌های لیگ بیستم شدند.

لک، گلر ثابت قرمزها

حامد لک گلر مطمئن قرمزها در طول نیم فصل اول بود و در نیم فصل دوم رقابت‌ها نیز کار فنی حساب ویژه‌ای روی وی خواهد کرد، بنابراین لک نیز در این دیدار مطمئناً فیکس است.

بازگشت کنعانی به ترکیب

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سعید آقایی و مهدی شیری چهار مدافع قرمزها برابر شاگردان صادقی هستند، بازگشت کنعانی به ترکیب از نکات جالب توجه این بازی است، وی بعد از حدود یک ماه دوری از میادین به این دیدار خواهد رسید.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با سایپا، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، سیامک نعمتی و احسان پهلوان هستند، احمد نورالهی هافبک گلزن قرمزها باز هم تلاش می‌کند در این بازی گلزنی کرده و سه امتیاز مهم را برای تیمش کسب کند. به دلیل بسته بودن پنجره پرسپولیس مهدی ترابی نمی‌تواند برای تیمش در اولین دیدار نیم فصل دوم به میدان برود و همچنان باید منتظر اعلام رسمی فیفا باشد.

عالیشاه و امیری در خط حمله

وحید امیری و امید عالیشاه مهاجمان پرسپولیس در بازی با خودروسازان هستند، بنا به تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد، در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی دیگر مهاجم آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شود.

کد خبر 478261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.