استقلال در سیرجان علیه حواشی

آبی پوشان پایتخت امروز در اولین هفته نیم فصل دوم رقابت های لیگ بیستم به مصاف مس رفسنجان می‌روند و کار سختی را در کرمان خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال در هفته شانزدهم لیگ بیستم امروز و از ساعت ۱۵ مهمان مس رفسنجان خواهد بود، شاگردان فکری در حالی به مصاف حریف می‌روند که هفته‌های اخیر انواع حواشی را پشت سر گذاشته و بعد از ابقای کادر فنی از سوی مدیریت باشگاه تلاش می‌کنند نیمه دوم لیگ بیستم را همچنان با مربی خود ادامه دهند.

حسینی به جای مظاهری

بعد از حواشی که روزهای اخیر برای رشید مظاهری پیش آمد، این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه معرفی شده و قطعاً در دیدار با مس رفسنجان در ترکیب حضور ندارد، بنابراین سید حسین حسینی گلر آبی پوشان در این دیدار است.

بازگشت مرادمند

محمد دانشگر، محمد نادری، محمد حسین مرادمند و وریا غفوری چهار مدافع آبی‌ها برابر مس خواهند بود، به نظر می‌رسد کادر فنی تیم تغییرات مهمی را در خط دفاعی خواهد داشت تا مشکلات عمده این تیم تا اندازه‌ای حل و فصل شود.

خط میانی آبی‌ها

مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند هافبک‌های محمود فکری در مصاف با نارنجی پوشان سیرجانی هستند، کادر فنی استقلال رضایت نسبی از خط میانی آبی‌ها دارد و تغییرات کمتری را در کمربند میانی تیم شاهد خواهیم بود.

خط حمله منهای قائدی

استقلال این بار در خط حمله باید منتظر گلزنی زوج ارسلان مطهری و شیخ دیاباته باشد، غیبت یک هفته‌ای مهدی قائدی در تمرینات این تیم و عدم آمادگی کامل وی احتمالاً این بازیکن را نیمکت نشین می‌کند و در این دیدار وی از نیمه دوم در ترکیب قرار خواهد گرفت.

کد خبر 478256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.