کادرفنی گل‌گهر با تجربه است/ بازی سختی در پیش داریم

سرمربی تیم سپاهان گفت: کادرفنی تیم گل گهر تجربه زیادی در لیگ برتر دارند. تیم گل گهر چند تاکتیک تیمی خوب دارد، باید ما مواظب بازی آن‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نوید کیا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل گل گهر سیرجان، اظهار کرد: فردا بازی سختی را مقابل گل‌گهر داریم، تیم گل گهر کیفیت خوبی دارد البته این تیم در دیدار آخر خود نتیجه عجیبی را رقم زد اما اگر با منطق نگاه کنیم باید نتیجه آن دیدار را نادیده بگیریم و به نتایج بازی‌های قبل این تیم توجه کنیم. گل‌گهر از کادرفنی و بازیکنان فوق العاده‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: کادرفنی تیم گل گهر تجربه زیادی در لیگ برتر دارند. ما باید بدانیم که روزی سختی در پیش خواهیم داشت. اگر بخواهیم سه امتیاز این دیدار را کسی کنیم باید تمرکز کافی و تمام توانمان را در زمین بازی به نمایش بگذاریم. همه ما باید از دقیقه اول بازی تا دقیقه آخر، بدون کوچک‌ترین اشتباهی بازی را به جلو ببریم. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

نویدکیا، با اشاره به سبک بازی مستقیم گل‌گهر، گفت: تیم گل گهر تنها بازی مستقیم انجام نمی‌دهد بلکه کارهای تاکتیکی خوبی نیز انجام می‌دهد. ما تلاش کرده‌ایم برای تمام تاکتیک‌های این تیم برنامه‌ریزی داشته باشیم. گل گهر چند تاکتیک خوب دارد که باید ما مواظب بازی آن‌ها باشیم. امیدوارم با کمترین اشتباه در زمین حاضر شوی.

نویدکیا در خصوص اتفاقات نقل‌وانتقال تیم سپاهان، بیان کرد: زیاد به‌فکر تغییرات در تیم نیستیم. تنها چهار بازیکنان از تیم جدا شده‌اند که جدایی این بازیکنان بیشتر جنبه انسانی دارد، شاید در تیم دیگری به این بازیکنان بیشتر بازی برسد. احتمالاً ورودی خاصی به تیم نداشته باشیم. شاید یک بازیکن به تیم اضافه شود، اگر این اتفاق نیفتاد تغییراتی برای ورودی نخواهیم داشت و مانند نیم فصل اول به کار خود ادامه می‌دهیم.

وی در پایان با اشاره به عدم حضور هواداران، گفت: با وجود تکراری بودن باید بگویم جای هواداران در استادیوم‌ها خالی است. ویروس کرونا، بیماری خطرناکی است و از هواداران درخواست می‌کنم مراقب‌های لازم را انجام دهند و از داخل منازل خود به ما انرژی مثبت بدهند تا بتوانیم به مسیر خود با قدرت ادامه دهیم. روزهای سختی در پیش‌رو داریم، باید تلاش کنیم و از سختی‌ها عبور بگذریم تا نتایج خوبی به دست بیاوریم.

کد خبر 478195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.