برخورد شدید پلیس با صحنه سازی در تصادفات

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه پلیس در اجرای قانون با کسی تعارف ندارد، گفت: اگر کارشناسان این پلیس با صحنه‌سازی تصادف مواجه شوند موضوع را صورتجلسه کرده و فرد خاطی را به مرجع قضائی معرفی خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی، با اشاره به لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی دوجانبه برای کارشناسان تصادفات پلیس راهور و کارشناسان بیمه‌های استان، اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی باعث تعامل و هم افزایی بیشتر بین این دو نهاد بسیار مهم که ارتباط بسیار زیادی با هم دارند شده و بسیاری از مسائل و ابهامات موجود را رفع خواهد کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پلیس در اجرای قانون و عدالت با کسی تعارف ندارد، افزود: اگر چنانچه کارشناسان پلیس راهور در تصادفی با صحنه سازی مواجه شوند با توجه به آموزش‌های تخصصی و علمی که به آنان ارائه شده موارد را صورتجلسه کرده و فرد خاطی را به مرجع قضائی معرفی خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، اظهار کرد: با برگزاری این جلسه و اجرایی شدن آموزش‌های تخصصی و علمی بهتر از گذشته در راستای ارتقای توان عملیاتی کارشناسان تصادفات و کارشناسان بیمه در شناسایی صحنه سازی تصادفات و رسیدگی سریع به تصادفات و پرداخت خسارات در راستای تکریم شهروندان اقدام خواهد شد.

کد خبر 478174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.