سرانه فضای سبز باقرشهر در شهرستان ری ۴ درصد افزایش یافت

شهردار باقرشهر از توابع شهرستان ری توسعه فضای سبز را یکی از راهبردهای اصلی این شهرداری برشمرد و گفت: امسال با احداث یک بوستان و توسعه فضای سبز در مناطق مختلف سرانه فضای سبز باقر شهر با چهار درصد افزایش به ۱۳ متر رسید.

به گزارش ایمنا، سعید استاد فرج اظهار کرد: امسال با احداث بوستان ۱۳ هزار متر مربعی شهدای نفت بهران و درختکاری حاشیه سایت اسکان اضطراری باقرشهر به مساحت ۴۱ هزار متر مربع نیم متر به سرانه فضای سبز اضافه شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته سرانه فضای سبز باقرشهر در حدود ۱۲ متر و نیم بود، خاطرنشان کرد: گونه‌های گیاهی و درختان کاشت شده در فضای سبز باقرشهر منطبق با شرایط آب و هوایی جنوب تهران انتخاب شده است.

شهردار باقرشهر اضافه کرد: با توجه به قرارگیری منطقه انرژی استان تهران در حاشیه این شهر و آلودگی هوای منطقه توجه زیادی به نگهداشت درختان و فضای سبز منطقه دارد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل و آماده سازی پنج پروژه عمرانی در سال ۹۹ و افتتاح در چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی در کوتاه‌ترین زمان اقدامی مهم و ارزشمند است.

به گزارش ایمنا، باقرشهر یکی از شهرهای بخش کهریزک از توابع شهرستان ری است که از جنوب به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شمال به شهرری محصور شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 478163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.