پرداخت ۶ میلیون تومان وام کرونا به تاکسیرانان اصفهانی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان شش میلیون تومان وام کرونا از طریق سامانه «کارا» به رانندگان واجد شرایط، ۵۰ میلیون تومان وام نوسازی تاکسی با اقساط ۴۸ ماهه و دو میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت کرده است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای تأمین رفاه حال بیشتر رانندگان تاکسی بالغ بر یک‌هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات و رب توزیع شده و کمک‌های معیشتی به رانندگان در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: وام خرید کالا به ارزش سه میلیون تومان و امکان خرید اقساطی لوازم یدکی خودرو برای تاکسیرانان تا سقف پنج میلیون تومان فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان این که اقدامات رفاهی نیز جزء عملکردهای سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان است، تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان ۱۵ هزار حلقه لاستیک، ۷۵۰۰ روکش صندلی بین رانندگان به صورت رایگان توزیع کرده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات این سازمان در حوزه پیشگیری از کرونا، توزیع رایگان هفت هزار و ۵۰۰ کاور جداکننده، ۳۵ هزار عدد ماسک، ۲۵ هزار دستکش و ۲۰ هزار بروشور اطلاع رسانی کرونا بین رانندگان است.

منوچهری با بیان این که در حال حاضر یک هزار و ۷۹۴ تاکسی خطی، پنج هزار و ۹۰ تاکسی گردشی، هشت هزار و۷۰۰ سرویس مدرسه، ۷۵۰ تاکسی بی سیم فرودگاه، ترمینال و راه آهن در شهر فعال است، گفت: مالکیت خودروهای سواری تاکسی در اختیار اشخاص است و تفاوت سازمان با سایر حوزه‌های حمل و نقلی در همین بخش است که سازمان تاکسیرانی را با هزاران مالک روبرو می‌کند، با وجود این هدف ما ارائه خدمت بهتر به شهروندان خواهد بود.

وی تصریح کرد: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی وظایفی مانند تامین سفر ایمن، سریع و ارزان در حوزه ارائه خدمات بهتر به شهروندان دارد که مهمترین وظیفه این سازمان است و امیدواریم با پیاده‌سازی طرح‌ها و برنامه‌ها که بخشی از آن پیاده‌سازی شده شرایط باز هم بهتر از قبل شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: تعداد مبتلایان رانندگان تاکسی به کرونا در ناوگان تاکسیرانی اصفهان بسیار پایین است که مهم‌ترین دلایل آن توزیع به موقع اقلام محافظتی، کاورهای جدا کننده و اطلاع رسانی است.

کد خبر 478130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.