آغاز اجرای طرح استقبال از بهار در رودسر

شهردار رودسر از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار به منظور آماده سازی سیما و منظر شهری برای نوروز سال ۱۴۰۰ خبر داد.

رضا زنده دل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در آستانه ایام نوروز طرح استقبال از بهار به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید در مناطق مختلف این شهر اجرا می‌شود.

شهردار رودسر افزود: در این طرح واحدهای مختلف شهرداری شامل زیباسازی، تأسیسات، امور شهری، خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی و حمل و نقل تا پایان اسفندماه جاری نسبت به رفع مشکلات شهری اقدام کرده و سیما و منظر عمومی شهر را برای استقبال از بهار آماده می‌کنند.

زنده دل ادامه داد: ترمیم آسفالت معابر، رنگ آمیزی جداول، نصب پایه چراغ‌های روشنایی و رفع خاموشی‌ها، لایروبی نهرها، رنگ آمیزی سرعت گیرها، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، ساخت المان نوروزی، تجهیز ماشین آلات واحد موتوری و اجرای طرح محله بندی جهت نظافت تمامی نقاط شهر از خاشاک و نخاله از جمله اقدامات طرح استقبال از بهار است.

وی خاطرنشان کرد: از زمان آغاز اجرای این طرح هر هفته طی جلسه‌ای اقدامات شده با حضور اعضای ستاد شهرداری بررسی شده و نیازها شناسایی و به سرعت رفع خواهد شد.

شهردار رودسر تاکید کرد: امیدواریم با انجام طرح استقبال از بهار، آرامش و نشاط را در نوروز ۱۴۰۰ برای شهروندان فراهم کنیم.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 478110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.