پیشرفت ۶۰ درصدی آزادسازی خیابان استاد شهریار

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: تاکنون ۶۰ درصد مسیر خیابان استاد شهریار آزادسازی شده است.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فاز نخست خیابان استاد شهریار حدفاصل اتوبان شهید ردانی‌پور و خیابان شهید باهنر احداث شده و برای فاز دوم آن نیز از سال گذشته در واحد املاک منطقه هشت اقدامات خوبی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌ جاری برای احداث خیابان استاد شهریار بخشی از توافقات شده و سال آینده آزادسازی مسیر آن را تکمیل خواهیم کرد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان ادامه داد: در سال‌جاری به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت زمین و مسکن روند توافقات دچار مشکل شده است از این رو در بودجه سال ۱۴۰۰ منطقه هشت اعتبارات لازم پیش‌بینی شده تا مشکلی نداشته باشیم.

وی با بیان این که طرح تعریض خیابان شیخ فائز نیز به صورت تدریجی است و آزادسازی آن با مراجعه مالکان انجام می‌شود، گفت: بر اساس طرح تفصیلی منطقه هشت تعداد زیادی از خیابان‌ها باید شکل بگیرد، اما به دلیل محدودیت‌های متفاوت برای تأمین منابع مالی، مسیر برخی خیابان‌های فرعی به صورت تدریجی آزادسازی می‌شود.

کیهانی تاکید کرد: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده‌آل، در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از سطح مشکلات، برنامه‌ریزی‌های صحیح و اصولی مدیریتی است که با مشارکت همه جانبه مردم محقق می‌شود.

کد خبر 478080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.