پژوهشگران به موضوع خشونت پنهان علیه زنان بپردازند

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از پژوهشگران حوزه دینی، عمومی و اجتماعی تقاضا دارم به موضوعات زنان مانند خشونت‌های پنهان علیه آنها و تضییع حقوقشان بپردازند تا با اصلاح نقاط ضعف و فرهنگ‌سازی راه‌های برخی سوءاستفاده‌ها از زنان به نام آموزه‌های دین به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن امروز (یکشنبه) در یکصد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به هشت مارس مصادف با ۱۸ اسفند ماه به مناسبت روز جهانی زن، اظهار کرد: نامگذاری این روز به این معناست که به مشکلات زنان و رفع خشونت علیه آنها توجه شده و برای کمبود کاستی مربوط به احقاق حقوق آنها اقدام شود.

وی با بیان این که توجه نکردن به این موضوع در جامعه اسلامی باعث دامن زدن به دین گریزی خواهد شد بدین سبب باید به رفع مشکلات اجتماعی این قشر توجه ویژه شود، افزود: از پژوهشگران حوزه دینی، عمومی و اجتماعی تقاضا دارم به موضوعات زنان مانند خشونت‌های پنهان علیه آنها و تضییع حقوقشان بپردازند تا با اصلاح نقاط ضعف و فرهنگ‌سازی راه‌های تبعیض و برخی سوءاستفاده‌ها از زنان به نام آموزه‌های دین به پایان برسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان باید به تصمیمات و مصوبات شورا عمل کرده و این تصمیمات به بهترین شکل اجرا شود؛ همچنین لازم است با اقدامات مناسب زمینه ارتقای رضایت کارکنان این سازمان را فراهم کرده و برای محق شدن حق و حقوقشان آنها را اقناع کنند.

وی تاکید کرد: رسیدگی نکردن به مطالبات کارکنان موجب می‌شود آنها از کار خود دلزده شوند؛ بدین سبب لازم است با شفاف سازی در این زمینه، گزارشی از سوی معاون فرهنگی شهردار اصفهان در اختیار شورا قرار گیرد.

روشن اضافه کرد: از مدیریت شهری و شهردار اصفهان بابت افتتاح پروژه‌های با عظمت این روزها تشکر می‌کنم زیرا این افتتاحیه‌ها در بهتر زیستن شهروندان نقش مؤثری دارد.

کد خبر 478074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.