احداث بوستان ساحلی صدف در بندرعباس

شهردار بندرعباس از احداث یک بوستان ساحلی صدف در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع خبر داد.

عباس امینی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توسعه شهر بندرعباس با محور قرار دادن پروژه‌های ساحل و دریا یکی از برنامه‌های عملیاتی شهرداری بندرعباس طی سال‌های اخیر است؛ در این راستا احداث بوستان‌، توسعه زیرساخت‌ها در نوار ساحلی، تلاش برای ایجاد جاذبه‌های جدید و توجه به تقویت ورزش‌های ساحلی برخی اقدامات در این زمینه است.

شهردار بندرعباس با بیان این که اجرای پروژه توسعه بلوار ساحلی حدفاصل میدان لارک تا بندر مسافری شهید حقانی به عنوان یک پروژه بزرگ، بخشی از این نگاه است، خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای این پروژه، از ماه‌ها قبل احداث بوستان ساحلی صدف در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

امینی‌زاده با بیان این که تکمیل این بوستان موجب ایجاد فضای جدید تفریحی و گردشگری در شهر می‌شود، گفت: بوستان صدف در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری بندرعباس در حال احداث است؛ در نظر گرفتن یک محوطه و محل تجمع بزرگ در بوستان صدف از مهمترین ویژگی‌های این مجموعه است.

وی تصریح کرد: مسیر ماشین برقی، استخر آب‌بازی کودکان، دسترسی به ساحل، پارکینگ تاکسی، زمین ورزشی، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری از دیگر بخش‌های این بوستان ساحلی است.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: مجموع اعتبار اختصاص یافته به این پروژه بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال است که امیدواریم طبق برنامه زمانبندی در موعد مشخص به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 478058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.