برگزاری پویش مردمی «درختِ جان» در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت اعیاد رجبیه پویش مردمی «درختِ جان» با شعار «درخت جانم ریشه دارد از پدر» ویژه عموم شهروندان برگزار شده است.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پویش درختِ جان شهروندان می‌توانند با پدر خود عکس یادگاری بگیرند و با هشتک # درخت_ جان در صفحه شخصی خود به اشتراک بگذارند؛ همچنین عکسی را در صفحات مجازی «شبکه شهر» به آدرس isfahan_net@ ارسال و این آدرس را روی عکس‌های خود تگ کنند.

وی با بیان این که به زیباترین و خلاقانه‌ترین تصاویر پویش مردمی «درختِ جان» جوایزی اهدا خواهد شد، تصریح کرد: این پویش فرصتی ارزشمند برای توجه به محیط زیست و تکریم و تجلیل از پدران است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه روز درختکاری با شعار «درخت دوستی بنشانیم»، افزود: شهرداری اصفهان همچون سال‌های گذشته به مناسبت ۱۵ اسفند ماه «روز درختکاری و هفته منابع طبیعی» اقدام به توزیع نهال در بین شهروندان می‌کند.

وی ادامه داد: زمان ثبت‌نام توزیع نهال از روز دهم تا ۱۴ اسفند ماه تعیین شده است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت سازمان پارک‌ها به نشانی park.isfahan.ir و ارائه کد ملی نهال مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مرتضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: توزیع نهال از روز ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ در محل‌های مشخص شده در فرم‌های ثبت‌نام در سایت (با ارائه کد ملی و کد رهگیری) انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: تعیین محل دریافت نهال بر اساس منطقه بوده که شهروندان پس از انتخاب دقیق منطقه محل زندگی خود نام محل دریافت را مشاهده خواهند کرد.

کد خبر 478045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • خودم IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    3 1
    ای کاش درختان دلخواه مفید میدادن وبه راحتی این کار انجام می شد