امسال ۶۸ زوج نابارور کاشانی صاحب فرزند شدند

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری ۶۸ زوج نابارور طی فرآیند درمان نازایی و روش‌های کمک باروری در بخش نازایی و ناباروری این مرکز به باروری تثبیت شده رسیدند.

ابوالفضل شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص روند درمان نازایی و روش‌های کمک باروری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، اظهار کرد: این بخش از بیمارستان در یک سال گذشته و در بحران سخت ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور پزشکان متخصص و کادری مجرب با بهترین خدمات درمان نازایی و روش‌های کمک باروری به زوج‌های متقاضی خدمات ارائه کرده است تا مشکل ناباروری آن‌ها حل شود.

وی ادامه داد: بخش ناباروری بیمارستان شهید بهشتی کاشان با بهره‌گیری از بهترین و به روزترین دستگاه‌های درمان ناباروری و اتاق عمل مجزا همه روزه آماده پذیرش، ویزیت و خدمت‌رسانی به زوج‌های نابارور است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان با توضیح این که حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد زوج‌های جامعه با مشکلات ناباروری مواجه هستند، تصریح کرد: این مرکز تخصصی به عنوان تنها مرکز پذیرش و درمان زوج‌های نابارور در شمال استان اصفهان است که با بهره‌مندی از بهترین تجهیزات و امکانات لازم، جهت ارائه خدمات درمانی به زوج‌های نابارور آمادگی کامل دارد تا مشکل ناباروری آن‌ها درمان و صاحب فرزند شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تعداد مراجعان به این مرکز و حمایت ۹۰ درصدی هزینه‌های مالی درمان زوج‌های نابارور توسط وزارت بهداشت، مراجعان هزینه‌های بسیار کمتری نسبت به مراکز خصوصی پرداخت می‌کنند که این مهم می‌تواند دغدغه این عزیزان را در ادامه مسیر درمان بسیار کاهش دهد، خدمات مشاوره ناباروری، ویزیت، اعمال جراحی تخصصی، آزمایش و سونوگرافی برای زوج‌های نابارور به نرخ دولتی محاسبه خواهد شد و این اقدامات جهت کاهش هزینه‌های ناباروری به زوج‌ها ارائه می‌شود.

شجاعی با اشاره به آمار زوج‌های ناباروری که در بیمارستان شهید بهشتی کاشان به باروری تثبیت شده رسیدند، اضافه کرد: از ابتدای تیرماه سال جاری ۶۸ زوج نابارور طی فرآیند درمان نازایی و روش‌های کمک باروری در بخش نازایی و ناباروری این بیمارستان به باروری تثبیت شده رسیدند.

کد خبر 478002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.