سپاهان_گل گهر/ میزبانی از سرمربی سابق در نقش جهان

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فردا در ورزشگاه نقش جهان بین سپاهان و گل گهر سیرجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه تیم‌های سپاهان و گل گهر سیرجان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و گل گهر سیرجان

دوشنبه، ۱۱ اسفند ماه، ساعت ۱۵:۴۵

ورزشگاه: نقش جهان

داور: محمدرضا اکبریان

پخش زنده: شبکه اصفهان

آخرین رویارویی: گل گهر ۳_ سپاهان یک

تقابل جذاب نویدکیا و قلعه نویی در نقش جهان

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ابتدایی نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بدون شک دیدار سپاهان و گل گهر سیرجان و تقابل محرم نویدکیا و امیر قلعه نویی است. فصل گذشته سپاهان با امیر قلعه نویی تا اوایل نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته بود و در کنار پرسپولیس شانس‌های اصلی قهرمانی به حساب می‌آمدند اما درست در همین ماه یعنی اسفندماه سال گذشته، حواشی پیرامون تیم و دیداری که با پرسپولیس برگزار نشد استارت افت سپاهان را زد تا در نهایت دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها با جدایی امیر قلعه نویی از سپاهان، همکاری دو طرف پس از دو سال به پایان برسد.

در فصل جدید سپاهان با محرم نویدکیا کار را آغاز کرد و با وجود لغزش هفته‌های ابتدایی، رفته رفته تیم شرایط بهتری پیدا کرد تا این که در پایان نیم فصل مانند فصل گذشته با ۲۸ امتیاز در رده دوم جدول بایستد و در کنار پرسپولیس شانس مسلم قهرمانی لقب بگیرد.

حالا در اولین هفته از نیم فصل دوم لیگ برتر، سپاهان در حالی به مصاف گل گهر قلعه نویی می‌رود که برای حفظ فاصله با پرسپولیس یا حتی صعود در جدول رده بندی نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این دیدار دارد. سپاهان که زودتر از پرسپولیس در هفته شانزدهم باید به مصاف رقیبش برود در صورت پیروزی حداقل برای ساعاتی می‌تواند صدرنشین شود، هرچند گل گهر حریف دست و پا بسته‌ای برای سپاهان نخواهد بود. برای سپاهان این دیدار از یک جنبه دیگر نیز اهمیت دارد و آن جبران شکست عجیب هفته نخست در سیرجان است، دیداری که اولین تجربه لیگ برتری نویدکیا نیز به حساب می‌آمد اما در نهایت با خاطره شیرینی برای او به پایان نرسید.

در سوی دیگر گل گهر که هفته گذشته در دیدار معوقه برابر پرسپولیس با ۵ گل شکست خورد برای جبران آن شکست تحقیر آمیز دیگر مدعی قهرمانی را در پیش دارد و امیدوار است مانند دیدار رفت نتیجه لازم را برابر سپاهان کسب کند. گل گهر که فصل را خوب آغاز کرده بود همانند دیگر تیم‌های امیر قلعه نویی در چند فصل اخیر اواخر نیم فصل نخست کم آورد و در پایان نیم فصل در رتبه نهم جدول قرار گرفت، این در حالی بود که در هفته‌های ابتدایی گل گهر برای چند هفته صدرنشین جدول رده بندی بود.

سپاهان در حالی به مصاف گل گهر می‌رود که به جز رسول نویدکیا که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برای سپاهان به میدان برود، محمد کریمی را نیز به دلیل ۴ اخطاره بودن در اختیار ندارد و باید دید کدام بازیکن به جای او در پست هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شود. در سوی دیگر نیز در گل گهر گادوین منشأ پس از سپری شدن یک جلسه محرومیت انضباطی می‌تواند برابر سپاهان به میدان برود اما بهنام برزای به دلیل اخراج در بازی قبل، دیدار با سپاهان را از دست داده است.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، عزت الله پورقاز، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، جلال الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب احتمالی گل گهر:

مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، علیرضا آرتا، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، علی اصغر عاشوری، سعید صادقی، یونس شاکری و گادوین منشأ

کد خبر 477999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.