ساعت‌های هوشمند موتورولا چه زمانی عرضه می‌شوند؟

شرکت موتورولا قصد دارد در سال جاری ساعت‌های هوشمند Moto G ،Moto Watch و Moto One را وارد بازار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا سال گذشته ساعت هوشمند Moto 360 را که به سیستم عامل Wear OS مجهز بود، عرضه کرد، اما این محصول توسط یکی از شریک‌های تجاری موتورولا به نام "eBuyNo"تولید شده بود. بر اساس گزارشات منتشر شده این دو شرکت در حال گسترش فعالیت‌های تجاری خود هستند و قصد دارند در سال جاری سه ساعت دیگر را با برند Moto در اختیار کاربران قرار دهند.

با توجه به تصاویر منتشر شده، ساعت هوشمند Moto G از پنل دایره‌ای شکل استفاده می‌کند و دو دکمه فیزیکی در قسمت کناری آن تعبیه شده است. این محصول در ماه ژوئن سال جاری وارد بازار خواهد شد. اگر مشکل خاصی در روند تهیه و تولید ساعت‌های هوشمند پیش نیاید دو ساعت Moto Watch و Moto One یک ماه پس از آن عرضه خواهند شد. طراحی ساعت Moto Watch شبیه اپل واچ بوده و احتمالاً ساعت Moto One به عنوان مدل پریمیوم ظاهر خواهد شد.

در رندرهای منتشر شده، ساعت دیگری از سری Moto دیده می‌شود که شباهت زیادی به ساعت Moto 360 دارد. به احتمال زیاد مدل‌های گرانقیمت ساعت‌های سری Moto به پردازنده اسنپدراگون Wear 4100 و حداقل یک گیگابایت حافظه رم و مدل‌های اقتصادی آن به پردازنده اسنپدراگون ۳۱۰۰ مجهز خواهد بود. البته همه ساعت‌های این برند با سیستم عامل Wear OS وارد بازار خواهند شد.

کد خبر 477992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.