دستگیری عامل آدم‌ربایی و اخاذی ۸۰ هزار درهمی

دستگیری عامل آدم‌ربایی و اخاذی، کشف ۹۶۴ هزار کالای بهداشتی و دستگیری ۲۴ محتکر، دستگیری ۱۱ شرور مسلح با ۱۴۱ کیلوگرم مواد مخدر، مسمومیت ۷ نفر با گاز زغال، ۱۰ مصدوم در برخورد اتوبوس با گاردریل و کشف هزاران عدد انواع مواد محترقه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری شخصی که با ترفند آدم ربایی ساختگی قصد اخاذی ۸۰ هزار درهمی از خانواده خود داشت شناسایی و دستگیر شد.

غلامرضا جعفری افزود: با اعلام شکایت یک خانواده بندر لنگه‌ای مبنی بر اینکه اشخاصی از طریق گوشی پسرشان با ارسال پیامک با محتوای اینکه فرزند شما در اختیار ماست، برای آزادی آن مبلغ ۸۰ هزار درهم مطالبه کرده‌اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنگه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آدم ربایان درخواست انتقال وجه از طریق خودروی شخصی با مشخصات معلوم به شهرستان بندرعباس کرده بودند، ادامه داد: ضمن آموزش کامل به خانواده ربوده شده و هماهنگی با مراجع قضائی، گروه ویژه‌ای از مأموران به صورت پوششی و نامحسوس در محل قرار حاضر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: پس از شناسایی دریافت کننده وجه، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه نامبرده دستگیر شد.

کشف ۹۶۴ هزار کالای بهداشتی و دستگیری ۲۴ محتکر

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۹۶۴ هزار عدد انواع ماسک و کالای بهداشتی به همراه ۴۶ هزار و ۸۵۷ لیتر انواع ضد عفونی کننده و مواد شوینده در کشور خبر داد.

سهراب بهرامی افزود: با توجه به تغییر رنگ وضعیت شیوع کرونا ویروس در برخی استان‌ها و تشدید اقدامات کنترلی و مقابله‌ای با احتکار اقلام بهداشتی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ۲ هفته گذشته کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با تشکیل تیم‌های مشترک از ۸۴۹ باب واحد صنفی و مراکز توزیع عمده اقلام بهداشتی بازدید و ۱۲ مرکز نگهداری و پخش اقلام بهداشتی متخلف را شناسایی کردند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازدید از مراکز متخلف مذکور، بیش از ۹۶۴ هزار انواع ماسک و کالای بهداشتی مقابله‌ای کرونا به همراه ۴۶ هزار و ۸۵۷ لیتر انواع ضد عفونی کننده و مواد شوینده کشف و ۲۴ محتکر را دستگیر کردند.

دستگیری ۱۱ شرور مسلح با ۱۴۱ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان یزد از انهدام باند مسلح ۱۱ نفره قاچاق موادمخدر و کشف ۱۱۵ کیلو و ۷۲۸ گرم هروئین، ۲۵ کیلو و ۸۶۶ گرم حشیش و دستگیری اعضای باند خبر داد.

عباسعلی بهدانی فرد اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اقدامات اطلاعاتی متوجه تردد باند واردکننده مواد افیونی در محورهای مواصلاتی این استان شدند.

وی با اشاره به اعزام تیم‌هایی از مأموران پلیس به محورهای ورودی استان یزد، ادامه داد: مأموران انتظامی با مشاهده خودروهای اشرار، دستور ایست صادر کردند که به علت بی توجهی به ایست پلیس پس از درگیری مسلحانه ۸ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند، اما ۳ نفر از آن‌ها با مجروح کردن یکی از مأموران پلیس از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: با رصد گسترده اطلاعاتی، مشخص شد که اشرار مسلح به سمت استان کرمان متواری شده‌اند که به همین منظور مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اخذ نیابت قضائی به آن استان اعزام شدند.

مسمومیت ۷ نفر با گاز زغال

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: ۷ شهروند در شهرستان رامهرمز بر اثر استنشاق گاز زغال مسموم شدند.

وی ادامه داد: در منطقه رودزرد شهرستان رامهرمز مسمومیت ۷ نفر از شهروندان به مرکز پیام اورژانس گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه ۵ مرد و ۲ زن بر اثر استنشاق گاز زغال دچار مسمومیت شدند که بلافاصله با کد رودزرد به بیمارستان مادر رامهرمز منتقل شدند.

برخورد اتوبوس با گاردریل ۱۰ مصدوم داشت

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: ۱۰ نفر در حادثه برخورد اتوبوس با گاردریل در شهرستان بوانات مصدوم شدند.

حسن همتی افزود: این حادثه در محور بوانات به سمت هرات رخ داد. وی اظهار کرد: پس از اعلام حادثه ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس ادامه داد: در این تصادف ۱۰ نفر مصدوم شدند که ۹ مصدوم پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ولی عصر بوانات منتقل و ۱ مصدوم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شد.

کشف هزاران عدد انواع مواد محترقه

پلیس تهران بزرگ با انجام ۲ عملیات جداگانه حدود ۹۰۰ هزار انواع مواد محترقه را کشف کرد.

علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: خبری مبنی بر توزیع مواد محترقه قاچاق توسط راننده ۱ دستگاه خودروی پیکان وانت در بازار دریافت شد.

وی افزود: با دریافت این خبر تحقیقات پلیسی آغاز شد و کارآگاهان به دست آوردند متهم با استفاده از ۱ دستگاه خودروی پیکان وانت مواد محترقه قاچاق را به مخفیگاهش در کیانشهر انتقال می‌دهد، سپس آن را در سطح بازار توزیع می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه کارآگاهان در گشت زنی‌های هدفمند در محدوده کیانشهر خودروی متهم را شناسایی کردند، گفت: در بررسی از داخل خودرو ۸۱۰ هزار انواع مواد محترقه قاچاق کشف و متهم به همراه مواد محترقه کشف شده به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

کد خبر 477943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.