به گزارش ایمنا، علی اصغر اباذری با بیان اینکه اپلیکیشن «ساری من» یکی از مهمترین درگاههای ارائه خدمات و برنامههای کاربردی در حوزه مدیریت و ارائه خدمات در سطح شهر ساری و همچنین یک مرجع برای اطلاع رسانی و دریافت برخی خدمات شهری به صورت غیرحضوری است، گفت: این اپلیکیشن توسط کارشناسان و متخصصان سازمان فاوا شهرداری ساری با استفاده از توان داخلی در دو بخش «وب اپلیکیشن» و «موبایل اپلیکیشن» طراحی، توسعه و پیاده سازی و در اختیار شهروندان قرار داده میشود.
وی افزود: از مهمترین برنامههای کاربردی در حوزه مدیریت و ارائه خدمات در سطح شهر ساری اپلیکیشن «ساری من» است، این اپلیکیشن به عنوان یک نرم افزار مادر تحت تملک شهرداری ساری بوده که به عنوان پل ارتباطی شهروندان با بخشهای مختلف مدیریت شهری شناخته میشود، راههای دسترسی به این اپلیکیشن از طریق آدرسe-saricity.ir و یا تمامی بسترهای مجاز دانلود و نصب اپلیکیشنهای موبایل است.
رئیس سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری گفت: اپلیکیشن ساری من، خدماتی در حوزههای طرح تفکیک پسماند، خرید شارژ، ثبت و پیگیری پیام ۱۳۷، استعلام و پرداخت عوارض شهرداری، پرداخت انواع قبوض، پرداخت کرایه اتوبوس و تاکسی، شارژ تلفن همراه، خرید میوه و تره بار، خدمات حوزه شهرسازی، سامانه قطع اشجار، درخواست حمل نخاله، درخواست نهال و گُل را ارائه میکند.
وی با بیان اینکه در این اپلیکیشن هر کاربر میتواند دارای یک کیف پول دیجیتال باشد که پس از شارژ آن از خدمات مختلف مانند پرداخت کرایه تاکسیها، خرید شارژ و اینترنت استفاده کنند، تصریح کرد: از ویژگیهای مهم خدمات ارائه شده توسط این سازمان میتوان به تسهیل در پیگیری امور از طرف شهروندان، کاهش مراجعات غیر ضروری به سازمانها، افزایش کیفیت ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات و مدیریت هرچه بهتر خدمات اشاره کرد.
نظر شما