چهار مصدوم در انفجار مواد محترقه

ساخت مواد محترقه در یک منزل مسکونی در روستای ایبک آباد اراک موجب انفجار، آتش سوزی و مصدوم شدن چهار نوجوان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این حادثه ساعت ۱۵:۱۱ روز جمعه ۸ اسفندماه توسط اهالی روستای ایبک آباد به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی اراک، آتش نشانان ایستگاه ۱۴۰ و همچنین گروه امداد و نجات ۱۴۱ به محل حادثه در روستای ایبک آباد در فاصله حدود ۲۵ کیلومتری شهر اراک اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک در این خصوص گفت: به گفته همسایگان چهار پسر نوجوان در یک ساختمان مسکونی سرگرم ساخت مواد محترقه بودند که ناگهان این مواد با صدای مهیبی منفجر شد.

مسعود آقازیارتی افزود: به دنبال این حادثه آتش سوزی رخ داده و دیوارها و قسمت‌هایی از ساختمان بر اثر انفجار آسیب جدی دیده بود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان گاز و برق ساختمان و با کشیدن نوار خطر به ایمن سازی محل پرداختند و همزمان برای یافتن افراد حادثه دیده به جستجو در منزل مشغول شدند.

آقازیارتی با اعلام اینکه با رسیدن آتش نشانان آتش سوزی خاموش شده بود، ادامه داد: متأسفانه بر اثر این انفجار چهار نوجوان دچار جراحت و سوختگی شده بودند که نیروهای عملیاتی این افراد را تحویل عوامل اورژانس جهت انتقال به مراکز درمانی دادند.

وی با اعلام اینکه آتش نشانان اقدام به تخلیه دود ناشی از آتش سوزی به وسیله فن فشار قوی کردند در پایان گفت: آتش نشانان پس از اطمینان از عدم هرگونه خطر احتمالی، با ایمن سازی منزل مسکونی و تحویل آن به نیروهای انتظامی به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه مراجعت کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک به والدین توصیه می‌کنند که در این روزها برای حفظ سلامتی فرزندان خود مراقبت و نظارت بیشتری بر آنان اعمال نمایند.

کد خبر 477924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.