عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم اسفندماه

در این بسته خبری از راه اندازی مرکز فروش گل و گیاهان آپارتمانی در زرند تا برگزاری جشنواره نمای برتر ساختمان در خرمشهر و رونمایی از سامانه «ساری من» را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

اصلاح نرده گذاری برخی معابر سطح شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد عابران پیاده از عرض معابر، نرده گذاری‌های تقاطع ولیعصر، بلوارهای باهنر و شهید بهشتی در راستای اقدامات ستاد نوروز ۱۴۰۰ اصلاح می‌شود.

راه اندازی مرکز فروش گل و گیاهان آپارتمانی در زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند با اعلام این خبر گفت: افزایش سرانه فضای سبز و بهسازی سیما و منظر شهری از اولویت‌های این سازمان بوده و هدف از راه اندازی این مجموعه نیز فراهم آوردن بستر مناسب جهت استفاده شهروندان از گل و گیاهان است.

رونمایی از سامانه «ساری من»

سامانه «ساری من» توسط کارشناسان و متخصصان سازمان فاوا شهرداری ساری با استفاده از ظرفیت داخلی در دو بخش «وب اپلیکیشن» و «موبایل اپلیکیشن» طراحی، توسعه و پیاده سازی شده است و به زودی برای شهروندان ساروی رونمایی می‌شود.

برنامه راهبردی-عملیاتی شهرکرد اجرایی می‌شود

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد با بیان اینکه برنامه راهبردی-عملیاتی شهرکرد با کمک دستگاه‌های متولی امر در شهرکرد اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه راهبردی-عملیاتی شهر و شهرداری با هدف در اختیار داشتن برنامه ۵ ساله و چشم‌انداز ۲۰ ساله شهرداری و با در نظر گرفتن تمامی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های آن تدوین و اجرایی می‌شود.

برگزاری جشنواره نمای برتر ساختمان در خرمشهر

بنا بر اعلام روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهر، نخستین جشنواره نمای برتر ساختمان توسط شهرداری خرمشهر و به مناسبت گرامیداشت روز مهندسی برگزار می‌شود.

نهاوند صاحب بازار روز می‌شود

محمد حسین‌پور، شهردار نهاوند از احداث بازار روز در این شهر خبر داد و گفت: بازار روز جدید شهرداری نهاوند با ۵۰ غرفه در مساحت ۶۰۰ مترمربع با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است.

بودجه امسال شهرداری ساوه باید ۱,۰۰۰ میلیارد تومان می‌بود

سید مهدی حسینی، شهردار ساوه گفت: بودجه شهرداری ساوه در سال جاری حدود ۲۵۰ میلیارد است که با توجه به کاهش شدید درآمد از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده و تورم قابل توجه ناشی از تحریم‌ها، بودجه امسال در مقایسه با بودجه سال ۹۵ شهرداری می‌بایست یک هزار میلیارد تومان می‌بود تا ما قدرت اقتصادی بودجه سال ۹۵ شهرداری را داشته باشیم.

توسعه و زیباسازی مبلمان شهری هچیرود

محمد کیا کجوری، شهردار هچیرود توسعه و زیباسازی مبلمان شهری را از اولویت‌های این شهرداری توصیف کرد.‏

تداوم احداث ساختمان مرکزی شهرداری پرند

عملیات احداث پروژه بزرگ ساختمان مرکزی شهرداری پرند با نظارت کارشناسان حوزه معاونت عمران شهرداری و در مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع، بدون وقفه در دست اجرا است.

کد خبر 477909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.