تحقق مطالبه چندین ساله در هفتادمین افتتاحیه «اصفهان در مسیر امید»

شهردار اصفهان گفت: در هفتادمین برنامه افتتاحیه اصفهان در مسیر امید با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، پل آفتاب، خیابان‌های تابان و آسمان که در کاهش ترافیک چند منطقه شهر، تسهیل دسترسی به فرودگاه، کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا مؤثر است، به صورت رسمی بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

" در هفتادمین برنامه افتتاحیه «اصفهان در مسیر امید» با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، پل آفتاب، خیابان‌های تابان و آسمان که در کاهش ترافیک چند منطقه شهر تسهیل دسترسی به فرودگاه، کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا مؤثر است، به صورت رسمی بهره برداری شد.

افزایش ایمنی شهروندان بواسطه خروج خودروهای سنگین از خیابان‌های شهر و توسعه بر اساس عدالت فضایی (توجه به مناطق کم برخوردار) از دیگر ویژگی‌های این چند پروژه است که چندین و چند سال مطالبه شهروندان چند منطقه اصفهان بود.

ورود خودروهای سنگین جان مردم خیابان‌های زینبیه، بعثت، سه راه نقشینه، میدان جوان و… را تهدید می‌کرد و هر ساله حدود ١٢نفر بر اثر تصادف فوت می‌کردند. احداث خیابان‌های تابان و آسمان، ترافیک را از شهر خارج کرد. همچنین پل آفتاب یکی از نقاط مهم حلقه حفاظتی در بزرگراه شهید اردستانی و جاده فرودگاه به بهره برداری رسید. "

کد خبر 477885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.