حمایت ۱.۵ میلیارد ریالی شهرداری از تیم فوتبال شهدای بابلسر

شهردار بابلسر از حمایت مالی ۱.۵ میلیارد ریالی این شهرداری از تیم فوتبال شهدای این شهر خبرداد.‏

به گزارش ایمنا، رضا رحیمی امروز (شنبه) در مراسم اهدای کمک مالی شهرداری و شورای شهر بابلسر به تیم فوتبال این شهر اظهار کرد: احداث اماکن ورزشی مانند زمین‌های محلات، استخر دو قلو و استادیوم فوتبال از جمله اقداماتی است که تاکنون انجام شده است البته با دیگر ارگان‌ها و نهادها هم برای ایجاد اماکن ورزشی مشارکت صورت گرفته که احداث خانه تنیس نمونه‌ای از این مشارکت‌ها است.

وی با بیان اینکه نقش ورزش در ایجاد شهر سالم و شهروندان پر نشاط مورد توجه این دوره مدیریت شهری بوده است، خاطرنشان کرد: مدیران شهری بابلسر در حمایت از ورزش و ورزشکاران از هیچ اقدامی دریغ نکرده است.

«منصور رمضان نژاد» رئیس شورای اسلامی شهر بابلسر با تاکید بر اینکه نگاه شورای اسلامی و شهرداری بابلسر به ورزش یک نگاه حمایتی است، گفت: علاوه بر اینکه تیم شهدای بابلسر متعلق به مردم ورزش دوست این شهر است و خاطرات همه شهیدان و به ویژه ۵۴۲ شهید و ۲۰ سردار شهید دفاع مقدس و پنج شهید مدافع حرم بابلسر را در یادها زنده نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این کمک نقدی کمک‌های نقدی و غیر نقدی فراوانی به تیم شهدای بابلسر از سوی شهرداری و شورای شهر صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تصمیم گرفتیم در این مقطع از زمان با پرداخت این کمک نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به تیم شهدای بابلسر از آن برای حضور پرقدرت در لیگ حمایت لازم را انجام دهد.

کد خبر 477847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.