ورود ۲ موسسه وابسته به شهرداری تهران به بازار بورس

شهردار تهران گفت: در شهرداری مؤسسه‌های عظیمی وجود دارد که با توافق شورا به دنبال عرضه این دو سازمان به بورس و فرا بورس هستیم و مقدمات کار انجام شده است. اصلاح ساختار و رویه استفاده از بازار بورس یکی از اهداف ما است که در نیمه اول سال آینده بخشی از این سهم سازمان‌ها در بازار بورس عرضه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، پیروز حناچی امروز _ شنبه ۹ اسفند _ در آئین افتتاح و بهره برداری رسمی از پروژه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، اظهار کرد: اصلی‌ترین وظیفه شهرداری ارائه خدمات با کیفیت به مردم شهر است که باید در همین راستا گام‌های مفیدی برای بهبود وضعیت مردم انجام دهد.

وی افزود: شهرداری در برخی از حوزه‌ها از مردم نمره بالاتری را دریافت می‌کند، سازمان میوه و تره بار یکی از این حوزه‌ها است که نشان دهنده ارائه خدمات خوب به شهروندان است؛ این سازمان در همه مناطق شهر سعی دارد با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا خدمات را به شهروندان ارائه دهد که این هدف اصلی شهرداری تهران است و بخشی از شعار شهری برای همه است.

شهردار تهران با بیان اینکه شاهد یک تجربه خوب در مدیریت یکپارچه هستیم، تصریح کرد: اگر این مدیریت را به همین شکل ادامه دهیم می‌توانیم اقدامات و خدمات بهتری نیز ارائه کنیم. اگر از شهرداری حمایت‌های لازمی که نیاز است صورت بگیرد قطعاً می‌توانیم شرایط بهتری را برای شهر رقم بزنیم.

وی ادامه داد: در این میادین قیمت‌ها تا ۴۰ درصد با سایر نقاط تفاوت دارد که سعی داریم با استفاده از ابزارهای دیگر باز هم این قیمت‌ها را کاهش دهیم؛ در شهرداری مؤسسه‌های عظیمی وجود دارد که با توافق شورا به دنبال عرضه این دو سازمان به بورس و فرا بورس هستیم و مقدمات کار انجام شده است. اصلاح ساختار و رویه استفاده از بازار بورس یکی از اهداف ما است که در نیمه اول سال آینده بخشی از این سهم سازمان‌ها در بازار بورس عرضه خواهد شد.

حناچی خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیون مراجعه روزانه شهروندان به میادین میوه و تره بار است که می‌توان آنها را به کاهش تولید پسماند در این مکان ترغیب کرد. تلاش‌ها برای کاهش استفاده از نایلون از جمله این اقدامات است.

شهردار تهران با بیان اینکه در این دوره ۷۴ بازار را احداث و ۵۳ بازار دیگر نوسازی شده است، گفت: این مکان‌ها با توجه به مناسب سازی‌های انجام شده افتتاح می‌شود؛ ۲۴۵ بازار را تاکنون احداث کرده‌ایم که تا پایان سال طبق قولی که به شورای شهر دادیم قرار است این عدد به ۲۷۰ بازار برسد.

حناچی با بیان اینکه ۱۰۴ بازار مناسب سازی انجام شده است، اضافه کرد: رضایت نسبی مردم از سرویس و خدمات موید این نکته است که کیفیت محصولات ارائه شده قابل قبول و مورد رضایت مردم است و در مقایسه با میانگین قیمت‌های سطح شهر ۳۲ تا ۴۷ درصد ارزان‌تر است. به زودی با توافقی که با وزارت جهاد شده است در حوزه پروتئین هم محصولات گسترده‌تر ارائه خواهد شد.

وی افزود: ۳۴۰ هزار تن محصول ظرف یازده ماه گذشته در میادین عرضه شده است و تمام تلاش این است که دست واسطه‌ها کوتاه شود. برنامه ارائه سرویس اینترنتی توسط استارت‌آپ ها در دستور کار این مجموعه است. شهرداری به طور مستقیم به این حوزه وارد نمی‌شود و تنها فضا را برای شرکت‌های فعال فراهم می‌کند.

کد خبر 477843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.