کاهش واسطه‌ها در میادین میوه و تره‌بار تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از ابتدا هدف شورای شهر این بود که اقداماتی بشود تا واسطه‌ها کم شود و اکنون با احداث میادین میوه و تره‌بار شهرداری، فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده بسیار کم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی امروز (شنبه) در آئین افتتاح و بهره برداری رسمی از پروژه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اظهار کرد: امروز با افتتاح این بازارها تعداد آن‌ها در مناطق مختلف شهری به ۲۵۳ بازار رسید.

وی با بیان این که از گذشته تاکنون به فکر توزیع کارآمد در زمینه میادین میوه و تره بار بودیم تا توزیع‌های ناکارآمد را جبران کند، افزود: از ابتدا هدف شورای شهر این بود که اقداماتی بشود تا واسطه‌ها کم شود و اکنون با احداث این مکان‌ها فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده بسیار کم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران نمره قابل قبولی در بین مردم کسب کرده است، تصریح کرد: فعالیت بازارها باعث افزایش رضایت مردم و اقشار کم برخوردار شده است و باید توجه داشته باشیم تا این واسطه‌ها قطعاً حذف شود و تنها این اقدام یک شعار نباشد.

وی ادامه داد: اختلاف قیمت بین عرضه میادین و مغازه‌های شهر بسیار زیاد است تا جایی که این قیمت‌ها تا ۱۰ برابر نیز بوده است. با رویکرد ایجاد میادین میوه و تره‌بار شهرداری اختلاف قیمت‌ها را کم کرده‌ایم اما هنوز به هدف اصلی خود در این زمینه نرسیده‌ایم.

هاشمی اضافه کرد: با این اقدامات هنوز در ساماندهی غرفه‌ها و قیمت محصولات دچار مشکلاتی هستیم که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود تا بتوانیم این مسئله را حل کنیم که مردم نیز از این اتفاقات خوشحال و خرسند باشند.

کد خبر 477836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.