ساماندهی ترافیکی دو گذر مهم در منطقه ۱۱

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: عملیات ساماندهی ترافیکی کوچه‌های آسیاب و شماره هفت خیابان شریف غربی به عنوان دو گذر مهم این منطقه در حال انجام است.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اجرای عملیات ساماندهی ترافیکی کوچه‌های آسیاب و شماره هفت خیابان شریف غربی پنج میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی از صبر و شکیبایی اهالی رهنان در اجرای پروژه ساماندهی توسط شهرداری قدردانی کرد و گفت: ساماندهی این دو معبر در رفع مشکلات ترافیکی این محدوده تأثیر بسزایی داشته است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از احداث پاتوق‌های شهری در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: طرح‌های اولیه و جانمایی احداث این پاتوق‌ها در منطقه ۱۱ انجام شده و در آینده نزدیک برای تامین رفاه حال شهروندان این مهم اجرایی می‌شود.

اشرفی ادامه داد: پاتوق‌ها هرچند فضاهای محدودی از شهر را به خود اختصاص می‌دهند، اما جزو فضاهایی در محلات هستند که در بین شلوغی و ازدحام شهرها، فرصتی هر چند کوتاه برای مکث و ایجاد روابط اجتماعی بین شهروندان ایجاد می‌کند.

وی گفت: سیاست پاتوق‌های محلات برگرفته از سیاست شهرسازی جدید است که در آن باید فضاهای شهری قابل پیاده‌روی باشند و شهروندان بتوانند در آن تعامل کنند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های شهری با هدف تقویت و تجهیز زیرساخت‌های شهری و ارتقای قلمرو عمومی مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های محرک توسعه نیز در دستور کار این منطقه قرار دارد.

کد خبر 477821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.